En ärlig kille! *skratt*

Ding Ding! Here comes the shit-mobile. I've never seen a fire truck that needed to be shaved. I would rather be burned to death than be saved by this hairy piece of shit.

HAHAhahaHAHAHAhahaHA! Jag tror jag dör av skratt! Fy fan va roligt!

BB har rätt. Ärliga killar får inte knulla. Man ska jamsa med och ge bort blommor. Det ger resultat. Slutsats: tjejer gillar lögnaktiga ja-sägare/rövslickare.

Eller?

:rofl denna var bäst...

crapart2_3.jpg

"This one would receive an "A" if the assignment was to throw as much random shit onto a paper as poorly as you can. I've pissed patterns on snow that look more coherent than this"

Är det bara jag som inte tycker att det var speciellt kul? Den killen har ju en grav störning om han måste racka ner på barns teckningar. Blivit mobbad upp i vuxen ålder eller något.

Mattias skrev:
BB har rätt. Ärliga killar får inte knulla. Man ska jamsa med och ge bort blommor. Det ger resultat. Slutsats: tjejer gillar lögnaktiga ja-sägare/rövslickare.

Eller?

Rätt o rätt. Killen är ju elak mot barnens teckningar. Fast då borde han ju få nuppa eftersom tjejer oftast gillar hårda killar som är aggresiva..
Jamsa o ge bort blommor för att få nuppa? Vad har du hittat för tjejer egentligen? :va

Me hate lögnaktiga/jasägar/rövslickare både utav det manliga o kvinnliga könet

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back