En ärlig kille! *skratt*

Ding Ding! Here comes the shit-mobile. I've never seen a fire truck that needed to be shaved. I would rather be burned to death than be saved by this hairy piece of shit.

HAHAhahaHAHAHAhahaHA! Jag tror jag dör av skratt! Fy fan va roligt!

BB har rätt. Ärliga killar får inte knulla. Man ska jamsa med och ge bort blommor. Det ger resultat. Slutsats: tjejer gillar lögnaktiga ja-sägare/rövslickare.

Eller?

:rofl denna var bäst...

crapart2_3.jpg

"This one would receive an "A" if the assignment was to throw as much random shit onto a paper as poorly as you can. I've pissed patterns on snow that look more coherent than this"

Är det bara jag som inte tycker att det var speciellt kul? Den killen har ju en grav störning om han måste racka ner på barns teckningar. Blivit mobbad upp i vuxen ålder eller något.

Mattias skrev:
BB har rätt. Ärliga killar får inte knulla. Man ska jamsa med och ge bort blommor. Det ger resultat. Slutsats: tjejer gillar lögnaktiga ja-sägare/rövslickare.

Eller?

Rätt o rätt. Killen är ju elak mot barnens teckningar. Fast då borde han ju få nuppa eftersom tjejer oftast gillar hårda killar som är aggresiva..
Jamsa o ge bort blommor för att få nuppa? Vad har du hittat för tjejer egentligen? :va

Me hate lögnaktiga/jasägar/rövslickare både utav det manliga o kvinnliga könet

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...