En äkta romantisk kväll

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Söder
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Min Alla Hjärtans Dags-kväll tillbringade jag genom att: ta laxermedel, lyssna på Pantera och se på när katten brann. Det är romantik det!
 
HAHA, jag fick hångla i myspys-stämning med en fin tjej :rock

Klart bland den bästa allahjärtansdag i mitt liv :)
 
Drkosmos skrev:
Japp på högsta nivå. :D
Finns inget mer romantiskare man kan tänka sig. :tummenupp

Var det vanilj eller jordgubbssmak ? :fyllisar

Flaskan är grön så jag får väl gissa på äpple då. Borde kanske passat bättre i stämning med Accept?
 
twinner skrev:
Och jag har precis avslutat ett lång KNu**
// gonatt:P

Å det första du gör efter det är att slänga dej in på sh...
Nu skall du ju ligga å kramas tills ni somnar ju ... :krama he he
Gonatt :brynad
 
Denna dag-sög! Dominerarl som vanligt på dansgolv osv. men det dug int när det har tagit slut på ett fin fint förhållande.. :huvet :huvet :4skrika
 
Nu har min dag definitivt fått ett rosa skimmer. Jag sitter på nätet och lär mig finska svordomar och pratar porr. Vackra värld! Nu skulle man bara ha en riktig snus också.
 
Macho Woman skrev:
Nu har min dag definitivt fått ett rosa skimmer. Jag sitter på nätet och lär mig finska svordomar och pratar porr. Vackra värld! Nu skulle man bara ha en riktig snus också.


Aningen lättroad? :D
Gnitti.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top