Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
heimdal skrev:2576161ska göra det.. men i 20k/s så lär de ta ett tag å bli färdig.. 36% å 8 timmar kvar ungefär
Ricken skrev:2576192hiojta till om du inte får hem dom så kan jag skicka dom eller nåt

Jag tog hem den ifrån piratbukten, och jag fick bara hem en iso fil, till en cd-skiva.peteR1000 skrev:2576337För mig tog det en jävla stund innan jag kom upp i fart, jag seedar ju skiten till någon nu iaf ser jagtyvärr har jag ingen fetinglina direkt...
Vad är det som inte funkar? Har du tagit ner emulatorn från bitgamer? Gjort som det stod i instruktionerna? För mig funkade det perfekt![]()
Har du länken till där du tog ner den ifrån, så kan jag se om det är samma...peteR1000 skrev:2576337För mig tog det en jävla stund innan jag kom upp i fart, jag seedar ju skiten till någon nu iaf ser jagtyvärr har jag ingen fetinglina direkt...
Vad är det som inte funkar? Har du tagit ner emulatorn från bitgamer? Gjort som det stod i instruktionerna? För mig funkade det perfekt![]()
den jag tog ner från bitgamer är till en DVD.. å de e inte en iso... å den funkar inteRicken skrev:2577914Har du länken till där du tog ner den ifrån, så kan jag se om det är samma...
den hittade jag nu, ska prova o ta hem den o kika om den funkar hos mig.heimdal skrev:2577922den jag tog ner från bitgamer är till en DVD.. å de e inte en iso... å den funkar inte
den hette: SNES-STATION PS2.torrent 900mb ungefär
heimdal skrev:2576998för mig funkade det inte
laddade ner torrenten.. å följde instruktionerna till punkt och pricka..
dvs använde nero 7
dvd-rom iso/udf
iso9660
max 31 characters lvl 2
lade in filerna i rätt ordning
bockade i de 2 första rutorna osv.. sen brände jag..
körde i swap magic, bytte skiva.. å nu står den bara å låter lite..
de låter som om den läser skivan men inte mkt mer händer
Kunde du lägga dom i rätt ordning innan du brände, eller spelade det ingen roll?peteR1000 skrev:2578607Kanske har nåt med swap magic å göra??? För mig funkade det perfekt iaf, har iofs nåt gammalt Messiah 2 chip i min maskin.
Ricken skrev:2578636Kunde du lägga dom i rätt ordning innan du brände, eller spelade det ingen roll?
Den funkar, men var det verkligen så hhär dålig grafik på snes när den var hipp liksom.peteR1000 skrev:2578725jag brände i 2x...
Ricken skrev:2578738Den funkar, men var det verkligen så hhär dålig grafik på snes när den var hipp liksom.
Känns ju som stenålder![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen