Email till Bike demonteringen?

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Hoj
Triumph Tiger 955i
Vad har Bikes mc-demontering för email? Står ingen på deras hemsida, dom har bara en sån där länk och den funkar ju inte om man inte har ett email-program, vilket jag inte har. :mad:

Btw, rätt idiotiskt att räkna med att länken ska funka för alla... :dummer

vad ska du med emailadressen till om du inte har ett mailprogram :va

Var inne på sidan och vet inte riktigt var du kollat? De har ju ett kontaktformulär där man kan lämna sitt telefonnummer och sin email-adress. Samt en sida för kontaktuppgifter där deras email-adress till demonteringen finns och även telefonnummer. Det är sällan man ser så utförlig kontaktinformation och möjligheter.

Jag vet inte om länken du pratar om är den som heter demontering@biketrollhattan.se?

Om du högerklickar på mail-länken så kan du välja att kopiera e-postadressen.

Bike demontering.jpg

Last edited:
vad ska du med emailadressen till om du inte har ett mailprogram :va
Hört talas om webbmail? Mitt program för mailen hängde sig nästan jämt och ibland visade det sig att sånt som var skickat, enligt programmet, i själva verket aldrig hade kommit iväg. Så jag avinstallerade det, använder ändå bara webbmailen.

Var inne på sidan och vet inte riktigt var du kollat? De har ju ett kontaktformulär där man kan lämna sitt telefonnummer och sin email-adress. Samt en sida för kontaktuppgifter där deras email-adress till demonteringen finns och även telefonnummer. Det är sällan man ser så utförlig kontaktinformation och möjligheter.

Jag vet inte om länken du pratar om är den som heter demontering@biketrollhattan.se?
Var hittar du det formuläret om jag får fråga?

Om du högerklickar på mail-länken så kan du välja att kopiera e-postadressen.

View attachment 394383
:tummenupp

Last edited:
Ja, Demonteringen på Bike Trollhättan är ju inte direkt svår att nå. Sen om de svarar är ju en annan sak men jag tror att de försöker hinna med.

http://www.begmcdelar.se/index.html :fakta

Det var inte Bike Trollhättan eller Göteborg jag ville kontakta.

Om du granskar formuläret lite dock så ser du att man får välja vad ärendet gäller. Där kan man välja demonteringen. Min gissning är att de då helt enkelt tar ditt meddelande, genererar ett mail och skickar det till demontering@biketrollhattan.se som även är adressen för deras "maila oss"-länk. Det ser du om du håller musen över länken("maila oss"), då dyker det upp en liten rad längst ner i din webbläsare där det står mailto:demontering@biketrollhattan.se :fakta

Inte fan går man in på Bikes mc-försäljningssida om man letar begagnade mc delar när dom har en specifik sida för demonterade hojar!

Kan vi sätta punkt här, jag har fått reda på vad jag ville veta.

Last edited:
Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...