EM Vallelunga

Trailertrash skrev:
2053825 varför rödflagg????? snälla DON svara... :pannkyss

Polzer krashar sen lägger han sig raklång på banan varpå man rödflaggar och backar ett varv så han behåller sin 3e plats... obs endast vad jag hört på tel

Sjukligt bra av Cacbacj o Nico!!! Stort grattis! :tummenupp Tråkigt för Mårtensson o DP...

moto-gg skrev:
2053837 Polzer krashar sen lägger han sig raklång på banan varpå man rödflaggar och backar ett varv så han behåller sin 3e plats... obs endast vad jag hört på tel

Har inte den nya regeln från VM trillat ner till EM?
D.v.s föraren som orsakar rödflaggen i sådant fall ska ta sig över mållinjen för egen maskin inom en viss tidsgräns?

oFFkeFF skrev:
2054170 Har inte den nya regeln från VM trillat ner till EM?
D.v.s föraren som orsakar rödflaggen i sådant fall ska ta sig över mållinjen för egen maskin inom en viss tidsgräns?

Kan vara så vad händer då blir Niko 3a då? :tungan

moto-gg skrev:
2053837 Polzer krashar sen lägger han sig raklång på banan varpå man rödflaggar och backar ett varv så han behåller sin 3e plats... obs endast vad jag hört på tel
Gjorde han en " Aaron Yates" ? Hoppsan!

moto-gg skrev:
2054240 Kan vara så vad händer då blir Niko 3a då? :tungan

Man kan ju hoppas :)
Hoppas dock det inte gått för illa för Polzer, såg tydligen inte alltför bra ut på banan.

KUl att det gick bra för en del av svenskarna! Hoppas att Mårtensson inte kvaddade för mycket bara.

oscar skrev:
2055987 Någon som vet vad den där Lifoot har för prylar i sin hoj?
Linfoot tror jag han heter på riktigt. Kitet är säkert av det dyrare slaget.

Pålle skrev:
2056314 Normalt verkar killen köra 125:a! Han kanske hyrde en snabb hoj...
www.teamlinfootracing.com/

/Joakim

Edit: Kanske Lakervelds gamla hoj??

Killen har talang, har för mig det var engelsmannen som var uppe på 7'e plats under 125-regnrejset förra året på donington, slutade 9'a i sitt första VM-rejs.

oFFkeFF skrev:
2056330 Killen har talang, har för mig det var engelsmannen som var uppe på 7'e plats under 125-regnrejset förra året på donington, slutade 9'a i sitt första VM-rejs.

Oscar det Filip menar är att kittet är av typen öving ger färdighet och vrid på rullen pro kit :hihi

*/ ?>
Back