EM-tråden, diskutera EM här.

Status
Ej öppen för fler svar.
Förstår inte varför frankrike hela tiden envisades med att slå inlägg mot mitten där englands mittbackar (som inte är så dåliga på skallen) bara står och motar bort bollarna.

Sen England, varför i hela fridens dar så slår de bara iväg bollen 70 meter, försök göra nånting av bollen i stället. De har ju spelare som har tillräcklig bollkontroll för att slå några pass.

Men frankrike rätt väll så flyt, zidane osynlig i 91 minuter och sen slänger han in 2 kassar. :yoparty
-------------------------------------------------------------

NU ska de längtas inför imorgon men de jäkliga är att man själv har match, men man hinner nog se de mesta ändå :) mitt tips är 1-1 :D

Thundercat skrev:
Fejka en skada... :rolleyes:

jag har funderat på det, men de är ju så jäkla kul :banana

Om matchen börjar halv 7 så är den ju klar kring kvart över 8, snabb dusch, sen ta hojjen på en lung körning hemåt :D

Vilken jäkla match igår..

Jag satt och höll tummarna för England, (eftersom alla andra sa att Frankrike skulle smiska) och första målet som görs blir assisterat av "gudsnåde högerdojan" eller vad de kallade honom ;) Beckhan :p och sedan nickad in i mål av (hjälp?)

Lugna fisken tänkte jag sedan när man fortsätter titta på matchen, Frankrikes spelare stod i princip STILLA på planen, främst kring mittfältet!!
gamla gubbar som inte orkar springa?? Henry och Zidane höll ett sjyst tempo hela tiden, efter att ha slumrat till för att sedan vakna av ett, "Nu måste dom ju byta taktik" enligt kommentatorerna såg jag sista delen av matchen oxå.
England missade straff, högerdojjan räckte väl inte till. *fan*

i slutminuterna så kommer GUBBEN med flinten, Zidane och lappar in en frispark och sedan direkt efter det i princip en straff.. Va i..

En jäkla människa vänder 90minuters spel på övertid tom.. fy bubblan!! :fatta!
Bort med flintarna och in med yngre blod som orkar springa hela matchen ;)
Mer England och mer Beckham, Owen. :p

Ikväll ska jag försöka hålla mig vaken när Sverige spelar, bara det blir mål och är spännande så :)

/AC

Last edited:
Annchua skrev:
och första målet som görs blir assisterat av "gudsnåde högerdojan" eller vad de kallade honom ;) Beckhan :p och sedan nickad in i mål av (hjälp?)

Frank Lampard :tummenupp

vad tror ni om sweden idag då?? jag tror på vinst i alla fall 2-1

Efter att ha sett den fega uppställnings Lars-Tommy ställer fram, så är jag mer tveksam. Wilhelmsson och Källström SKALL spela från start!! Tidigare tjatade jag om minst en tvåmålsseger, nu vet jag inte längre...

HEJA SVÄRJE!! :banana

VA FAN!!! SÅÅÅÅ JÄVLA BRA!!!!!

först 2-0
15 sec senare 3-0!!!!!!!

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...