JoUh skrev:Vi öser på med mera![]()
Pass of the day - Erik Edman
"He crossed deep and with superb accuracy which allowed Larsson to dive and convert with great aplomb."
EDIT: Källa kanske? SkySport.
Pass of the f*cking week om du frågar mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
JoUh skrev:Vi öser på med mera![]()
"He crossed deep and with superb accuracy which allowed Larsson to dive and convert with great aplomb."
EDIT: Källa kanske? SkySport.
Det har jag ingen aning om!Poffer skrev:Hehe, men i OS är det väl bara spelare < 21 som får vara med? Och du måste väl tycka det är roligare att se på det riktiga landslaget, än vad det är att se på ett U21 landslag![]()
Haha ja det har du nog rätt i! Men dom har så konstig bollKan la tyckas ganska fjolligt med de decimeter-tjocka skydden man har i Hockey. Är inte det i sin tur fjolligt jämfört med låt säga australiensk fotboll?? Va, va, vaaa??!!![]()
Nisse Järnet skrev:Det har jag ingen aning om!Konstigt om det är så!
Stadion, gårdagens match gick på storbild där.Dangerous_Dave skrev:Kommer att vara i Stockholm den 22:e (och fira min 30-års dag) när Danmark-Sverige matchen är...
Nån som vet vilket ställe man borde dra till och se matchen?
Brukar dom inte smälla upp storbilds skärm på Sergel?
Eller finns det nåt sjysst ställe i centrum som visar matcherna? Gärna med så mycket röj som möjligt![]()
JoUh skrev:Goal of the day - Henrik Larsson
Källa kanske? SkySport.
olaking skrev:Ikväll är det ju ännu en het match, Tyskland - Holland. Vilka tror ni vinner? Jag tror och hoppas på holland de spelar fin fotboll och har en del vassa forwardsså jag chansar på 2-1 te holland.
MikkE skrev:nu får vi bara inte tror att vi är oslagbara pga den här underbara matchen. vi måste verkligen koncentrera oss på fredagen
GO SWEDEN!!!
Tuff uppgift för Anders Frisk att sköta. Men han rankas ju tillsammans med Collina som europas bästa domare enligt Uefa.JoUh skrev:Riktig hatmatch där! Vem minns inte Rejkaards spottloska mot nuvarande tyske förbundskaptenen. Det kommer nog smälla en del...![]()
Jag både hoppas och tror på Holland jag med. Det är inte många minuter rolig tysk fotboll jag sett.....![]()
mamartin skrev:FREEKICK FREEKICKFREEKICK FREEKICK FREEKICK FREEKICK FREEKICK FREEKICK FREEKICK FREEKICK FREEKICK FREEKICK FREEKICK FREEKICK
Har ni spelat grymmespelet pa aftonbladets hemsida??? Hur manga frisparkar har ni suttit??? Mitt rekord ligger pa 44 sla det om ni kan!!!![]()
![]()
![]()
http://www.aftonbladet.se/ettor/webb/1569_normal.html
Och ga in pa Freekick som finns pa hogerspalten
Mac skrev:Totti kommer förmodligen att bli avstängd och inte vara med i matchen mot Sverige!![]()
![]()
![]()
http://www.dr.dk/sporten/em2004/article.jhtml?articleID=177967
JoUh skrev:Definitivt inte oslagbara. Inte med Looser Lucic på plan iaf. No offence, men vi får hoppas att hans skada håller i sig tills EM är slut för Sveriges del.![]()
Dessutom kom Sveriges mål i rätt tidpunkt och det måste varit psykologiskt tungt för stackars Bulgarien som hade 0% utdelning, trots en hel del vassa chanser. Ett Italien som är PISKAT att vinna är ingen lätt motståndare...
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |