EM Karlskoga... Publik

Det där är en liten rolig grej angående alla rr-tävlingar i Sverige. Det enda som syns utåt är hur man anmäler sig för att tävla... men inte för att komma dit som publik!

bäst är väl att ringa Karlskogas motorstadio och höra med dom. Men det bör definitivt finnas en hemsida som tar upp det här. Du kan ju påpeka det till dom.

Har försökt dra ihop lite folk från Uppsalatrakten att haka på men intresset har vart svalt :confused: tyvärr...

Måste man vara medlem i SMC för att få köra på banan under lunchuppehållet?

Jag har försökt att hitta nått om körningen men tji fick man :va

Det där är en liten rolig grej angående alla rr-tävlingar i Sverige. Det enda som syns utåt är hur man anmäler sig för att tävla... men inte för att komma dit som publik!

bäst är väl att ringa Karlskogas motorstadio och höra med dom. Men det bör definitivt finnas en hemsida som tar upp det här. Du kan ju påpeka det till dom.

Ja visst är det skumt,,, när jag och min bror var i racebranchen så annonserde man till och med i lilla katrineholm när det var olika race.

Har du gång på cykeln igen efter Sviesta B-racet ? Det var ju f-n så synd på en så go fajt.

Last edited:
3069015 Jag har försökt att hitta nått om körningen men tji fick man :va

Ja visst är det skumt,,, när jag och min bror var i racebranchen så annonserde man till och med i lilla katrineholm när det var olika race.

Har du gång på cykeln igen efter Sviesta B-racet ? Det var ju f-n så synd på en så go fajt.
jodå! Det var inget allvarligt. Bara en plugg som lossnade. Jag kör dock nu på Torsdag i Battle of the twins! :)

jodå! Det var inget allvarligt. Bara en plugg som lossnade. Jag kör dock nu på Torsdag i Battle of the twins! :)

Var körs BOTT nu på torsdag?

En lite skum fråga,,, Min körde RR i början på 80:talet och jag mekade m,m och jag är ju skitsugen på att göra det igen,,,, har du några tips?

Har försökt dra ihop lite folk från Uppsalatrakten att haka på men intresset har vart svalt :confused: tyvärr...

Häng på oss Katrineholmare på söndag :)

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=156969

Last edited:
Jag tror att det skulle komma mycket mera publik till
hojtävlingar i Sverige om det syndes mera i media....
Nu måste man nästan vara totalfreak och kolla runt
på internet sidor för att få reda på tider osv...

Nyheter
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard