EM-Albacete

• Thread starter Thread starter BC
  • Start date Start date
Jaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Var är rapporterna då???? Det var flera timmar sedan sist!!!! Skärpning!!!!

Jaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Var är rapporterna då???? Det var flera timmar sedan sist!!!! Skärpning!!!!

Emil vurpade på utvarvet på warmupen. Precis klara med hojen och har 10 min kvar innan vi ska ut med hojen. Inte hunnit kolla något. Men sett på tv att Criville åkt cabbe runt banan och STK har kört. Cajback 9 och Tage 13 tror jag.

Så race för 125cc nu? Finns det tider någonstans? Stort tack till dig Anders som tar dig tid och lägger ut bilder och rapporter!

Jepp, undrar vad som hänt med Gullikssen för han brukar ju piska både Henning och Emil i vanliga fall? Det jag mest undrade över var tider för de olika racen, livetidsidan hade jag redan! :)

Henning har väl varit hetast på sista tiden eller? Han var väl själv att köra 9:or på Karlskoga sist.? Go Henning :).

1.33.49 hade snabbaste 125'a, helt sjukt ju! Grattis till Nicklas också som ju klarade en topp 10!

Har supersporten gått ännu?

Nej. Vi väntar på det racet. Ska ut på gridden där och hjälpa våran Finske depåpolare Reko. Nummer 98 med en Triumph. Så ska försöka ta lite foto på gridden då. Tog bara några i 125GP. Fick meka ute på startplattan med då en kopparpackning till banjon till bromsslangen läckte efter kraschen. Men vi fick till hojen bra till racet äntligen!!! Emil var mer än nöjd med körningen med mycket fajter i en klunga.

:tummenupp Alltid kul o ligga o fajtas!

Ska bli spännande och se vad Schacht o Lindroth kan göra!!!
Är mycket impad av Schacht han satte sin bästa varvtid på 19e varvet endast 1 sek ifrån Morales!
Han kommer att gå långt den killen tror jag! Bäst i Norden nu :confused:

Last edited:
Resultat SSP600

Schacht 5:a
Karlsen 12:a
Lindroth 17:e
Pärtelpoeg 19:e
Nieminen 20:e

Ser ut som att jag har en framtid in elracing :D

Pallen från TTXGP i helgen:
17748.JPG

En nöjd Cashback efter målgången.
9.e plats.
Nu har jag bara 304mil kvar hem.

TKR trimmad elhoj. Det blev mer effekt......men hur det gick till var väl handpåläggning

Last edited:
Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...