EM 250cc 2004 är avgjort

Grattis!!!

Det ser ju ut som om Castrol-Honda Kiefer Racing saknar förare nu igen, Nöhles kraschade ju i fredags, så vi får hoppas att Fredde får åka till Phillip Island hans ställe.

Men hur gick det för Mårtensson?

Fan vad synd om Folkesson, kraschar från ledning på olja

Nordgren skrev:
Grattis!!!

Det ser ju ut som om Castrol-Honda Kiefer Racing saknar förare nu igen, Nöhles kraschade ju i fredags, så vi får hoppas att Fredde får åka till Phillip Island hans ställe.

Men hur gick det för Mårtensson?

Fan vad synd om Folkesson, kraschar från ledning på olja

Mårtensson 2'a!
Cajback 6'a

Grattis till silvret! Grymt att vara först med det, även om guldet säkert smakat ännu mer mumma.

Kul för Mårtensson och Cajback!

Trots påminnelser äro de svenska medierna tysta som i graven. 15 minuter om en stavhoppares ishockeytränardrömmar tycker deär intressant dock...

Goodstuff skrev:
Grattis till silvret! Grymt att vara först med det, även om guldet säkert smakat ännu mer mumma.

Trots påminnelser äro de svenska medierna tysta som i graven. 15 minuter om en stavhoppares ishockeytränardrömmar tycker deär intressant dock...
Enligt farsan rapporterade de däremot om Stigefelts femtondeplats, vilket verkligen får en att fundera över deras prioriteringar, de kanske blandade ihop EM med VM :va

Fast det är ju positivt att de pratade RR öht men jag fattar inte att de inte nämde Fredde när jag ringt och tipsat dem? Eller missade jag något nu?

Mega-grattis! Satan, vad skoj! :banana
Det var Fredde och de som hjälper honom verkligen värda!!! :tummenupp

Goodstuff skrev:
Fast det är ju positivt att de pratade RR öht men jag fattar inte att de inte nämde Fredde när jag ringt och tipsat dem? Eller missade jag något nu?

Det var nog G-P du ringde, för där stod att läsa om Freddes framfart. Förvisso en plankad TT-rapport, men ändå.

Det stod faktiskt i Borås tidning om både Stiggys 15:e-plats och Freddes silver, det är lite kors i taket. Fast det är klart, lite smolk i bägaren är det ju att dom skrev att Rossi vann 500cc-serien. :näsblod

Peno skrev:
Det var nog G-P du ringde, för där stod att läsa om Freddes framfart. Förvisso en plankad TT-rapport, men ändå.

De flesta tidningarna har haft samma TT-rapport inne, vilket även påpekats av andra i "hur lyfta svensk RR" tråden. Tidningarna är lata och tar ofta bara in TT-notiser.
Jag ringde SVT men de tyckte väl simhoppning, bangolf och fälttävlan var mer intressant.

Grejta grejer! Stort grattis :tummenupp

Goodstuff skrev:

Stod en notis om Wats silver i Sydsvenskan faktiskt! :tummenupp

Goodstuff skrev:
De flesta tidningarna har haft samma TT-rapport inne, vilket även påpekats av andra i "hur lyfta svensk RR" tråden. Tidningarna är lata och tar ofta bara in TT-notiser.
Jag ringde SVT men de tyckte väl simhoppning, bangolf och fälttävlan var mer intressant.

Hmm, det är nog sant. Ändå en bra start att något skrivs. (Har inte orkat läsa "hur lyfta svensk rr").
Med fler framgångar likt den Watz nu har presterat, så får kanske även tv-sporten upp ögonen.

*/ ?>
Nyheter
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa