Em 2008

supr_00

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
På g...
Vilka tror ni vinner EM? Hur långt går Sverige? Här kan vi alla fotbollsfantaster diskutera allting som har med EM 2008 och göra!

Hejja Sverige !!!!!!!!!! :yoparty

Jag håller på Holland. Tror dock varken de eller Sverige går jättelångt men det är mina lag i alla fall.

Tror inte Sverige går vidare från gruppen ens men i vilket fall som helst så försvinner de definitivt i kvarten mot Frankrike, Holland eller Italien! :eek:

Tror inte Sverige går vidare från gruppen ens men i vilket fall som helst så försvinner de definitivt i kvarten mot Frankrike, Holland eller Italien! :eek:

Jo, jag vet hur det går. Sverige spelar oavgjort mot Krekerna ikväll, får stryk mot Spanien och vinner mot Ryssland. Går vidare med en hårsmån men åker ut i kvarten som du säger.

Någon mer än jag som är trött och irriterad på alla j-a lååånga reklamavbrott på tv 4 ? Man kommer ju ur stämning hela tiden! Förstör gör det!

Och i den där studion i Kungsträdgården, när sa någon något intressant där? Är ju bara trams, tror programledaren Ola att det gäller att vara rolig?! Gästerna har inget att komma med tycker jag, bara klyschor och gissningar. Hur många ggr sa Hedman att Kroatien har ett "starkt försvar"...? Jag tappade räkningen.
Ja, jag är j-a irriterad på detta, tv 4 förstör EM-festen. Ge mig mitt SVT tillbaka...

Last edited:
Frankrike spelade oavgjort i en sömnig match mot Rumänien.
Em-guld ? Inte i min "lifetime"...

Världsmästarna åker på stryk mot Holland, tror faktiskt mer på Holland.

Tv 4...
Har säsongsbiljett på Gefle if´s matcher och sitter bland gräddan av Svedalas samlade journalistkår.
Om du bara visste vad ointresserade vissa reportrar/journalister kan vara av en match. Skrämmande...

Tycker faktiskt att Glenn Strömberg är en rätt ok matchkommentator/reporter.

spana in...http://www.youtube.com/watch?v=hDJ7IRS4krA

/ Peter

Last edited:
som sann pessimist så är jag säker på att Sverige inte ens klarar sig vidare från gruppspelen.

Hoppas de dör i tvar hela bunten så de kan visa något vettigt på TV istället för de där filmande fjollorna.

Ikväll tar vi dem!

/Greken

Igår satte jag på hårddiskinspelning när EM-sändningarna började, slappade lite med barna innan jag satte mig i tv-soffan vid 1730-tiden. Kollade sedan från hårddisken hela kvällen (timeshift), och när det blev reklamavbrott bara tryckte jag på "hoppa-kapitel-knappen" och vips slapp jag reklameländet. Gött ! :yoparty

Ska göra likadant ikväll.

Daniel Andersson???!!! Har Gubbjäveln fått Mul och klövsjuka eller?? :jisses

In med Källström säger jag, men va fan, gubben kanske vet nå't ingen annan i hela Sverige gör...

Ja, ja FORZA SVEZIA!:yoparty

Last edited:
Ser faktiskt riktigt bra ut nu i halvlek, Sverige är klart bättre och grekerna .... ja vad fan gör dom med sina fjöspassningar inom laget.. Nu kör vi in några i ål i 2:a!

fan va gött med svensk seger!!!!!!!!!!!!!! Måste säga Grekland sög som in i helv. Verkar som de inte hade någon motivation...vilket e bra för oss.... Next Spanien

Solid insats av Sverige, men hade grekerna glömt anfallspelet hemma ? :confused:

Olof "laptoppen" Lund lika beige som vanligt !

Daniel Andersson???!!! Har Gubbjäveln fått Mul och klövsjuka eller?? :jisses

In med Källström säger jag, men va fan, gubben kanske vet nå't ingen annan i hela Sverige gör...
Ja, inte fan kan man skylla karln för att vara populist. Men koll det har han uppenbarligen.

Såg ni brunetten de zoomade in innan matchen precis. Hon i klacken. Satan vilken snygg brud. Ingen som har bild :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT