Elverk till däckvärmare

Den finns i starkare versioner men jag har inte hittat nån som säljer de. Om nån hittar så vill jag ha oxå :)

Men ett gruppköp från tillverkare kanske kan vara nåt?
Nån som orkar rodda i det? Fast minimum köp är 2konteinrar...

http://www.kipor.com

typ denna:
http://www.kipor.com/prouducts_detail.asp?info_id=238
Jula har ju starkare versioner av den modellen. Den dyraste (6000 kr) lämnar max 2 kW medan den dom har kampanj på liger på 2.3 kW. Den billigare har större motor och varvar mindre så det känns som den borde ha längst livslängd. Större tankvolym har den också. :) Så klarar man av att den är större, tyngre och låter mer så är nog den billigare bättre på alla sätt och vis. :)

Det på hemsidan heter EC & det som någon i tråden köpt heter ET. Olika modeller mao vad det verkar.
Låter bra det. :)

Det på hemsidan heter EC & det som någon i tråden köpt heter ET. Olika modeller mao vad det verkar.

Sant, men med samma Jula-artikelnummer. I praktiken har jag köpt den som är på bild på hemsidan, men det är inte samma pryl i kartongen.
//P

Ringde till Jula och skulle fråga lite om deras elverk för 3k. Då sa personen i luren att det skulle komma en likvärdig ersättare av nått annat märke som fram till den 13:e kostar 1995 kr + frakt (270 kr). Kanske samma som den du länkade till? Känns på nått vis tryggare att handla från Jula om det skulle strula.

Missade att det bara var det priset tills den 13:e någon som vet ett i samma storlek o prisklass??

Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Ny 500-kubiks retro från Honda