Elstart till KTM 660?

Blocken måste väl skilja sig på 625 och 660?
Byta block till 625 block känns dyrt för att få elstart :D

Finns det? Tyckte jag såg det i powerpart-listan...

Om du inte har något fysiskt handikapp så ser inte jag någon direkt anledning till att ha elstart på en 660. Men givetvis ska du skaffa det om du känner att du behöver det. Men testa ett tag utan så inser du att det är överflödigt med elstart.

Jo men det är jävligt jobbigt om man råkar få en tjuvstopp vid rödljuset och stresskicka, där brukar hojen av konstig andelning vägra starta. Eller om man måste sticka från en plats snabbt om snuten kommer.

Då saknar man elstarten som fan!

Det var bara en tanke jag hade. På Husan var det skönt med elstart. Jag försökte mig på att kicka igång den någon gång, men jag gav upp. Vad jag har hört, så är det iofs svårare att kicka en husa en 660. Men skulle det nu vara lik, så tror jag fan att jag behöver en elstart....:gnissla

Det var bara en tanke jag hade. På Husan var det skönt med elstart. Jag försökte mig på att kicka igång den någon gång, men jag gav upp. Vad jag har hört, så är det iofs svårare att kicka en husa en 660. Men skulle det nu vara lik, så tror jag fan att jag behöver en elstart....:gnissla

Husan är ju busenkel att kicka gång, min startar på max 3:e kicken, du får träna upp tekniken lite grann :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT