Elstart 625

Hojen verkar lite dyr och texten inte allt för seriös? Kanske ingen hoj jag skulle köpa..

Import och oregistrerad. Hitta ett nytt objekt. kanske stämmer att den är "extra utrustad" med elstart med tanke på import maskin...

Kan nog stämma som Mr A, dock ska alla 625 f.ro.m 2003 vara el-start på, tycker det är jäkligt konstigt att den inte skulle säljas med el-start även om den är en imp för KTM gör väl inga avvikelser förutom till USA med avgasreningen!

Säljaren har nog fått det om bakfoten. Gamla 625 SC som fanns innan -03 hade ingen elstart men alla senare modeller av 625 (SXC el. SMC) är standardutrustade med elstart.

53 000:- för en 625 från -04 är inte det jävligt dyrt? Skulle jag iallafall aldrig ge! (Inte änns en färdigreggad svenna-KTM) Eller är det normalpris? Då kan man ju lika gärna köpa en 660?:va

Okej, kollade blocket, varför dessa hutlösa priser på 625an?

Last edited:
Jag sålde precis min 625a 04a 700 mil, me pilotpower däck på (Mkt mönster)
Alla kåpor,avgasystem, ljudämpare,sadel,styre o nått mer bytt pga av omkullkörning.
Den var lika fräch som en ny!

Ny-servad samt olja o filter till nästa byte skickades oxå med.

Priset 50k.

53 000:- för en 625 från -04 är inte det jävligt dyrt? Skulle jag iallafall aldrig ge! (Inte änns en färdigreggad svenna-KTM) Eller är det normalpris? Då kan man ju lika gärna köpa en 660?:va

Okej, kollade blocket, varför dessa hutlösa priser på 625an?

Nja varför hutlösa priser på 660!

Om jag skulle sälja min 625 så skulle jag sälja den för 60 k men då följer det med en massa plast, offroadfälgar, ljuddämpare mm men nu ska jag inte sälja min för jag trivs med den!

Snart är det vår för då ska jag sprätta grus!!!! :yoparty

Snart är det vår för då ska jag sprätta grus!!!! :yoparty

Ja nu är det nära, tiden går fort när man eh, har kul :) Lär nog ut och stampa igång stackaren i morgon så han får röra på sig lite. Han ser lite rund ut om baken nuförtiden tycker jag.

Ja nu är det nära, tiden går fort när man eh, har kul :) Lär nog ut och stampa igång stackaren i morgon så han får röra på sig lite. Han ser lite rund ut om baken nuförtiden tycker jag.

Rund om baken?? för mkt julbord för hojen, dax och banta den!! :tungan

Tyvärr räckte inte ekonomin till ett par dubbdäck så får ladda inför våren istället!

Rund om baken?? för mkt julbord för hojen, dax och banta den!! :tungan

Tyvärr räckte inte ekonomin till ett par dubbdäck så får ladda inför våren istället!

Är nog mest föraren som ätit för mycket av det goda om jag ska va helt ärlig :gnissla
Dubbdäck stod högt på listan men man kan inte handla allt man vill. Är ju nästan bara 2 månader kvar, så man får väl stå ut. Man kan ju alltid roa sig med att gå off-topic på sh istället :)

Nyheter
Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis