Elschema Honda blackbird -98

uggla skrev:
En sollefteå bo! Häftigt, vem är du? Ingen som brukar vara på mc klubben väll...Har iaf aldrig sett en blackbird i sollefteå.

Tja! Nej brukar inte vara på klubben. Det rullar 4 st Blackbird i sollefteå :tummenupp .
Mvh Christer

heliac skrev:
Vad behöver du veta? Kan man ta det på telefon?
Hej jag tror att det har löst sig ändå pratade med en firma som skulle faxa ett schema. Du kanske kan pm:a ditt nr om man skulle behöva tips å trix.
Mvh Christer

zx6rChrille skrev:
Tja! Nej brukar inte vara på klubben. Det rullar 4 st Blackbird i sollefteå :tummenupp .
Mvh Christer

hm ok! Åh fan! Det finns gott om hojar då! men inte ser man några :tungan iofs så finns det ju vissa andeldingar(vädret)... Du är iaf välkomma men till mc klubben vid gammla mejeriet, onsdag kvällar! :tummenupp

uggla skrev:
hm ok! Åh fan! Det finns gott om hojar då! men inte ser man några :tungan iofs så finns det ju vissa andeldingar(vädret)... Du är iaf välkomma men till mc klubben vid gammla mejeriet, onsdag kvällar! :tummenupp
Tack ska ta å pallra mej ner nån gång under sommaren.

zx6rChrille skrev:
Hej jag tror att det har löst sig ändå pratade med en firma som skulle faxa ett schema. Du kanske kan pm:a ditt nr om man skulle behöva tips å trix.
Mvh Christer

Annars finns det i instruktionsboken som sitter under sadeln(om den finns kvar).
Så är det i alla fall på min 99a(som inte är lika p.g.a. sprutet).

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...