Elproblem zx6rr

Ja inte många verkar det vara iaf :yoparty
Har löst mina problem nu iaf, tack för svaret. Kunde misstänka att det var något sådant. Ska bara hitta två fina små skruvar till switchen. Sen ska alla orgkåpor på också + lite miniblingbling.

Det enda som jag irriterar mig nu är att styrdämparen (sidomonterad) tar i när man kör sakta, hackar i gaffeln på något skumt sätt. Annars känns det bra :)

Bilder kmr!

Var glad! Jag rasade ett vevlager samt vevaxel i veckan så ska lämna in hojen till Freddy Papunen imorrn! :)

Du får fixa en mittmonterad styrdämpare. Om du checkar mitt garage så kan man skymta dämparen på en av bilderna.

Fixa lite bilder på din skönhet ;)

Var glad! Jag rasade ett vevlager samt vevaxel i veckan så ska lämna in hojen till Freddy Papunen imorrn! :)

Du får fixa en mittmonterad styrdämpare. Om du checkar mitt garage så kan man skymta dämparen på en av bilderna.

Fixa lite bilder på din skönhet ;)

Hade en toppmonterad på r6an. öhlinare, var helnöjd. får se om jag skaffar en sådan igen. många tycker ju dock att sidomonterad ger bättre egenskaper.

Din hoj ser ju go ut. Är dock glad att min e org i motor. Blir ju till så mycket mer service om den e trimmad / fixad för optimal bankörning..

Last edited:
Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back