Eloxerade grejjer...

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Yamaha TZR -99
Någon som vet var man kan få tag på röd-eloxerade såna här? Kan itne namnet på det :3freak

tastynuts.com hade ju en del grejjer men hittade inga såna...

Bifogat

• hmm.JPG
    hmm.JPG
    51.8 KB · Visningar: 127
RED_LiME skrev:
Någon som vet var man kan få tag på röd-eloxerade såna här? Kan itne namnet på det :3freak

tastynuts.com hade ju en del grejjer men hittade inga såna...

Lämna delarna till en firma för eloxering istället, inte alls så dyrt. några hundra kr kilot.

xanlar skrev:
Lämna delarna till en firma för eloxering istället, inte alls så dyrt. några hundra kr kilot.

Ahaaa, glömde helt bort det där... Men hur vet man att en firma eloxerar? lite svårt att hitta nån som gör det här när man inte har nåpt att gå efter, lite lamt o ringa runt till en satans massa företag :S

Kanske skulle lämna lite mer än det där jag visade på bilden då om det inte är dyrt :P

RED_LiME skrev:
Ahaaa, glömde helt bort det där... Men hur vet man att en firma eloxerar? lite svårt att hitta nån som gör det här när man inte har nåpt att gå efter, lite lamt o ringa runt till en satans massa företag :S

Kanske skulle lämna lite mer än det där jag visade på bilden då om det inte är dyrt :P

ring runt till lackerings firmor å fråga.

RED_LiME skrev:

hmm. du skulle frågat hemomkring först. :lol . jag vet. "proton finish" gör de .. om du har putsat de först så kostar de nästan ingenting.
de finns även fler företag här i m_ryd som gör de. SÅ är de
:tungan

the_shadow skrev:
hmm. du skulle frågat hemomkring först. :lol . jag vet. "proton finish" gör de .. om du har putsat de först så kostar de nästan ingenting.
de finns även fler företag här i m_ryd som gör de. SÅ är de
:tungan

Han orkar aldrig ringa runt :fakta

w-motoracing.se säljer tastynuts

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025