Elliot i Scrubs vs. C. Gynning

Vilken väljer du?

• Antal röstningar
    0

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Vilken väljer du?

Skådespelerskan som är Elliot i Scrubs eller C.Gynning som försökte sälja sina silikoninplantat via E-bay eller vad det nu var.?

Så ni vet vilka det gäller.

Elliot:

http://www.youtube.com/watch?v=qWkNqm7ewFI

http://www.youtube.com/watch?v=ztfAy...elated&search=

C.Gynning:

a0694aef.jpg

Motivera gärna.

Nu vet jag väldigt lite om Elliot, men ska jag tolka henne efter rollen i scrubs så...

Tar jag henne ändå.

Det som synts av henne i media, samt nu det senaste, att hon ska sälja sin äckliga plastidentitet på internet.

Men även om vi jämför helt baserat på bilderna, så tar jag helde "Elliot".

Även om det skulle visa sig att hon också har plastrattar, så har hon IAF valt en mer mänsklig storlek på dom, och inte det största som fanns i lager...

Tjejer som bygger hela sin identitet runt ett par juver som inte ens är deras egna, dom måste fan vara ointressanta.

Det som synts av henne i media, samt nu det senaste, att hon ska sälja sin äckliga plastidentitet på internet.

Men även om vi jämför helt baserat på bilderna, så tar jag helde "Elliot".

Även om det skulle visa sig att hon också har plastrattar, så har hon IAF valt en mer mänsklig storlek på dom, och inte det största som fanns i lager...

Tjejer som bygger hela sin identitet runt ett par juver som inte ens är deras egna, dom måste fan vara ointressanta.

Jo, men media har en förmåga att förvränga saker och ting som du vet. Å andra sidan har vi dödliga inget annat att stödja våra teorier mot.

Även om Carro nu är smart (vilket jag har mycket svårt att tro) skulle jag hellre välja Sarah, vilken dag i veckan som helst!
Hon är mer naturligt söt, säkerligen en sån tjej som ser lika bra ut i smink som utan.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...