Izah
Tant Rosa
Som Kjelle Bergkvist säger i en film "Jag heter Dick, det betyder kuk på engelska men skit i det"![]()
Betyder även tjock på tyska.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Som Kjelle Bergkvist säger i en film "Jag heter Dick, det betyder kuk på engelska men skit i det"![]()
Det är väl ingen nyhet?Det är snarare så att man borde skämmas om man INTE slår Frölunda just nu.
Någonting är sjukt i den föreningen...
Fuskar man får man förr eller senare betala för det.Det är väl ingen nyhet?
Alltid lika skönt att ge dem stryk dock.
Alltid lika skönt att ge dem stryk dock.
Ganska säker på att FBK:are kommer ha en trevligare hockeyvår än VF-fans.Ja, trots VF:s uselhet, så händer det ju inte så ofta den här säsongen.Så njut av stunden.
![]()
Ganska säker på att FBK:are kommer ha en trevligare hockeyvår än VF-fans.![]()
Nej, det är väl OK att låta klockan gå respektive stanna när det gynnar hemmalaget?Fast frågan är hur löjlig man är om man på allvar tror att VF medvetet fuskar? nästan lite foliehattsvarning på det...
Självfallet! Det är systematiskt. Glenn har till och med initierat en bok- och informationscirkel i fiskhamnen på Södra Älvstranden där han lär ut klockfuskets ädla konst.Nej, det är väl OK att låta klockan gå respektive stanna när det gynnar hemmalaget?
Jag såg att Ackeström var sugen på att komma hem. Tjöp!Harrejävlar. Ineffektivitet och tafatthet tillsammans med idiotbilliga utvisningar sammanfattar väl tragiska "Indians" (hade beslutat mig själv, för länge länge sedan, att aldrig yppa namnet "Indians"...) insats mot Skansen ganska väl.
Slutspel i år? Knappast...
Att slå Lääääääääääääiiiiiiiiiinjjjköööööööööööping är nästan lika njutbart som att se klockmygelgänget få stryk i match efter match.![]()
Man blir förbannad!AVGÅ ALLA!![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT