Näe inga åkte ner bil, eftersom vi endast fått x antal biljetter och alla dom var på bussarna.
Men du har rätt bra argument.. aaaa men jag har fått 3 nummer. aaa men några säger att dom bråkat med Linköping.. aaa men hyrbussen då.. aaa men frontline och danmark säger det what the fuck, ryck upp dig för helvete.
Den mest sorgliga och lögnaktiga människa jag någonsin haft en konversation med..Sitt där nere i hålan och forsätt lyssna på din vänner och tro att allt är som dom säger. Det låter säkert jättebra när ni sitter och ljuger för varandra och sprider vidare till grannen i byn bredvid.
Kvalserien för er, blir väl roligt..
Och jag som alltid fått för mig att Brynäs publiken är den sämsta och enögda som finns.
Jag vet oxå att ni bara fått x antal biljetter, för ni var så sjukt tröga så ni bokade biljetter på hemma stå som blev merkulerade bara det talar väl för hur jävla smarta ni är...
Men det säger inte att det inte att det är totalt omöjligt att LHC fans varit ner, för här var folk!
Å jag säger inte att aaa några har bråkat med linköping, jag var för fan där när bråket startade & när det "slutade" så jag vet ju att det inträffat!
Men ni i linköping är ju så jäkla patetiska. kvalserien??? nä du inte en chans, men SM guldet ja mer troligt!
ha ett bra liv för dig tänker jag inte diskutera med mer för det är totalt omöjligt!