Elitserietråden 2008/2009

Näe inga åkte ner bil, eftersom vi endast fått x antal biljetter och alla dom var på bussarna.

Men du har rätt bra argument.. aaaa men jag har fått 3 nummer. aaa men några säger att dom bråkat med Linköping.. aaa men hyrbussen då.. aaa men frontline och danmark säger det what the fuck, ryck upp dig för helvete.

Den mest sorgliga och lögnaktiga människa jag någonsin haft en konversation med..Sitt där nere i hålan och forsätt lyssna på din vänner och tro att allt är som dom säger. Det låter säkert jättebra när ni sitter och ljuger för varandra och sprider vidare till grannen i byn bredvid.
Kvalserien för er, blir väl roligt..

Och jag som alltid fått för mig att Brynäs publiken är den sämsta och enögda som finns.

Jag vet oxå att ni bara fått x antal biljetter, för ni var så sjukt tröga så ni bokade biljetter på hemma stå som blev merkulerade bara det talar väl för hur jävla smarta ni är...
Men det säger inte att det inte att det är totalt omöjligt att LHC fans varit ner, för här var folk!
Å jag säger inte att aaa några har bråkat med linköping, jag var för fan där när bråket startade & när det "slutade" så jag vet ju att det inträffat!
Men ni i linköping är ju så jäkla patetiska. kvalserien??? nä du inte en chans, men SM guldet ja mer troligt!
ha ett bra liv för dig tänker jag inte diskutera med mer för det är totalt omöjligt!

Fast LHC har ju fina sponsorer oxå;

Det var i samband med matchen mot Södertälje den 11 december som Hugo Stenbeck stoppades på väg in i Cloetta Center av ordningsvakter, skriver Corren.

– Han var jävligt berusad och ovettig, säger en person med insyn i händelseförloppet till tidningen.

Varken vakten som stoppade Stenbeck eller polispatrullen som tog om hand om honom kände igen honom. Stenbeck fördes till polishusets arrestavdelning i Linköping, där han blev inlåst i en cell. Efter sex timmar i cellen försattes han på fri fot på fredagsnatten.

– Det var en olycklig incident, säger Stenbeck till Corren, men har i övrigt inga kommentarer om händelsen.

Hugo Stenbeck har tidigare åtalats för olaga hot mot ordningsvakter på Stureplan.

Jag tror säkert du hade varit jättenöjd med domarna om det hade hänt åt andra hållet också eller hur?

Nej, jag hade varit skitförbannad :mad:

Det är i stort väldigt bra för sporten med domare som blåser av så fort pucken närmar sig mål för vi i publiken vill ju se så få målchanser och så många tekningar som möjligt eller hur?

Näe, men tidiga julklappar är ju aldrig fel... :tomten :rolleyes: :hihi

(förlåt geting, självklart håller jag med dig här)

Gick ju bra idag för DIF...

....:D :D :D :D :D :D :D :D :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :banana :banana :Bugar :Bugar :Bugar

Så har man sett ytterligare en innebandymatch i den så kallade Elitserien. Det är obegripligt att så många betalar för att gå på svensk elithockey, om man exempelvis tittar på den hockey som spelats i junior-VM.

Var ju synd att det inte blev 3 pinnar mot pinsamme rögle.

PS. Undrar om det står "SKANDAL NÄR RÖGLE VAR PÅ PLATS I LINKÖPING" i morgon dagen tidning. För dom kastade X antal flaskor mot Linköping publik varpå en dam i 50 års ålder fick en i huvudet.

Men jag tror nog inte det står ett dugg om det. För det är ju lilla aia som var ute och reste och fick se lite städer istället för sin egen skithåla nere i skogen :arsele

5-4 idag!! Ser bra ut för mitt lag!

Lauritzen har spelat upp sig och blir bättre och bättre.
Helt rätt att bänka Wanvig!

Snart får jag vara med och gapa i denna tråd.

Ser fram mot några derbyn i kvalserien när vi skickar ner dif och ssk i allsvenskan.

Alla hatar oss blott de frukta oss.

Snart får jag vara med och gapa i denna tråd.

Ser fram mot några derbyn i kvalserien när vi skickar ner dif och ssk i allsvenskan.

Alla hatar oss blott de frukta oss.

Blir väl bara roligt för er om både DIF och AIK spelar i elitserien tillsammans.
Kommer allt för väl ihåg när vi hade er i serien var det -98 "kvalserien-99" -00 om jag inte minns fel, har plåtarna kvar någonstans.

Kvalserien -99 hade vi 52st bussar upp till er plus en jävla massor som körde solo med proppade bilar. Har för mig vi åkte runt 3000+ upp till er. Det var tider det, fy fan då var supporter kulturen på topp.

Det måste väl nästan vara rekord på bortasupportrar på en hockey match. Vet inte hur det står sig i andra sammanhang.

Last edited:
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...