Håller du inte med om att det var blockering då?Väldigt nöjd som Frölundasupporter ikväll domarna i elitserien håller världsklass.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Håller du inte med om att det var blockering då?Väldigt nöjd som Frölundasupporter ikväll domarna i elitserien håller världsklass.
Håller du inte med om att det var blockering då?Ulf Rönnmark höll bra nivå i Läkerolen han också
![]()
Dick rakt in i förstafemman hos Färjestad
Det kan man möjligen fråga sig, men nog är Dick värt något bättre än Djurgården och bottenträsket.Frågan är om det säger mest om Dick eller om 1:a kedjan![]()
Det kan man möjligen fråga sig, men nog är Dick värt något bättre än Djurgården och bottenträsket.
Vad Läääiiiiinjjkööööööööööpääängs "fans" går för har vi vetat i flera år. Nog för att de flesta klackar är överbefolkade av white trash, socialfall och allehanda low lifes, men i LHC verkar det vara extra allt.Läktarkultur och supportrar i Rögle... saxat ur Elitseriebloggen från matchen igår...RÖGLE-LINKÖPING: Andra perioden i gång, I pausen: slagsmål mellan LHC-fans som genom att dra upp sin tröjor täckte sina ansikten och polis som bevakar klacken.
Antalet upptagna sittplatser har sjunkit betänkligt sedan 15.50. En stor del av sittplatspubliken verkar har lämnat hallen redan innan andra perioden startat.
Hur var det nu med medgångssupportrar?
I alla fall så måste Rönnmark har nått bottenrekord i matchen BIF-DIF igår..
Eller spm Viding sa " Lördagkväll, matchen går på TV, nu får ju han sin fame"...
Det där vill jag bilda mig en egen uppfattning om innan jag dömer.Ja sett till hockeytalang så absolut men som person är det tveksamt.
Läktarkultur och supportrar i Rögle... saxat ur Elitseriebloggen från matchen igår...RÖGLE-LINKÖPING: Andra perioden i gång, I pausen: slagsmål mellan LHC-fans som genom att dra upp sin tröjor täckte sina ansikten och polis som bevakar klacken.
Antalet upptagna sittplatser har sjunkit betänkligt sedan 15.50. En stor del av sittplatspubliken verkar har lämnat hallen redan innan andra perioden startat.
Hur var det nu med medgångssupportrar?
I alla fall så måste Rönnmark har nått bottenrekord i matchen BIF-DIF igår..
Eller spm Viding sa " Lördagkväll, matchen går på TV, nu får ju han sin fame"...
Du vännen, hur vore det om du tog & läste på dig lite innan du uttalar dig..
Konstigt folk lämnar hallen (å det var barn familjer) när LHC & Fantasy beter sig som jävla idoter...
Hädan efter kommer rögle aldrig släppa mer en 150 biljetter till bortalagens så kallade "supportrar" & LHC/Fantasy är inte välkommna till oss fler ggr...
Är man så jävla lost som person borde man nog fan stana hemma eller överväga att sluta åka/gå på matcher... Men det ska ju bli kul att möta LHC i slutspelet med en tom borta stå när dom gästar Ä-holm, jävla pack!
Å du borde uppenbarligen läsa på lite bättre innan du utalar dig nästa gång..
Jag är inte din vän så skriv inte det!
Och det jag referarade til var ett Röglefans som bloggade om matchen!
Om nu barnfamiljerna var så bekymrade om säkerheten så går det väl alldeles utmärkt att lämna ladan när man vill, man behöver väl inte vänta till periodvila?
Inte i LA , AXA eller på Hovet i alla fall.
Givet vis ska man inte tro på allt som står i tidningarna...
Angående bråket i pausen, japp det var LHC som försökte ta sig till våran klack men polisen var i mellan å då hoppar erat pack på dom ist..
Å hmm var tog LHC faantasy vägen, någon som vet var inte uppgörelsen bestämd tills kl 13.30 med HIF frontline & köpenhamns FC??
Nä whatever link är pack..
LHC stackars er om 5-6 år bara skulder på miljoner. köpa hit å köpa dit snart tigger ni väl mera kredit.... allting är som vanligt liksom alla andra gånger stackars pack stackars pack ni har sveriges sämsta klack.. va fan sjöng ni inte för??? kan ni inte utan trumman??
Nu snackar du mycket skit du.
Ingen var på väg att gå mot eran klack, vart har du fått det ifrån ?
Folk ville ut och röka. När dom inte fick det så rökte dom i korridoren. Då började polisen att attackera folk, vilket inte uppskattades av supportrarna. Polisen sprutade sen pepparspray och slog ner en person med batongen och det var det som startade bråket. Detta var i 1:a period pausen. Efter det var det lugnt bland alla på plats, men i 2:a pausen fick Linköpings supportrar inte ens gå på toa eller gå ner från ståplats. Polisen ställde sig för och knuffade och slog på folk. En tjej i klacken fick två knytnäve slag i ansiktet av polisen och en annan höll dom på att strypa. Det var det som skapade oroligheterna i den pausen. Poliserna sa själva att dom inte förstod varför dom skulle utföra den ordern, då den var helt befängd och orimlig. Men dom sa att får dom en order från insattsledaren så måste den följa den.
Sen står det inget i tidningarna om dom som började kasta mynt etc från rögles sittplats ner på Linköpings klacken och skapade irritation. Det haglade mynt från eran sittplats, vilket gjorde att folk från ståplats började kasta tillbaka.
Sen var det en huligan från er som slog ner en vakt när han försökte ta sig in i arenan. 6 st dandskar blev gripna då dom försökte starta bråk med Linköping. 7-10 personer blev avissade från eran sittplats, för dom hetsade Linköpings klacken och kastade saker på dom.
Så snacka inte så mycket om att Linköpings skämde ut sig när era "sittplats" supportrars beteende var precis likadant. Sen att er säkerhetschef "Arne" ljuger till tidningarna och försöker framstå som att han gjort ett bra jobb är bara skrattretande.
Ingen toalett sparkades sönder, det var ingen skadegörelse att tala om.
"Bomberna som briserade" var kina puffar och ingen av dom kastade mot polisen utan puffade på golvet på ståplatsläcktaren. Onödigt javisst, men sluta snacka om saker du verkligen inte har koll på lilla vännen....
Sen att vi sjöng ut er under både 1:a och 2:a perioden säger väl en hel del. I 3:e var alla förbannade på polisen så det fanns ingen ork kvar att sjunga på. Ni har verkligen den tystaste klacken i ES, Avd trumma, vi har aldrig haft trumma och kommer aldrig ha.
Lyssna på tv så hör du rätt tydligt vilka som sjunger ut vilka. Och det med endast 200 man och då sjunger nog inte alla..
var jag fått det ifrån? jo för att polisen sa det klart & tydligt & alla vakter/poliser som stod vi rögle sprang till LHC för att polisen som redan var på den sidan behövde förstärkning.
Ut å röka, ni kunde ju ha läst på innan står klart å tydligt att man inte får gå ut å röka i pauserna i lindab arena, går man ut då kommer man inte in igen. (dåligt tycker jag) Men det ger inte folk rätten att röka inne, med all respekt att polisen gick på er.
Tror du själv att icke skyldiga skulle slippa undan?! hur fan ska polisen kunna hålla koll på alla, givetvis drabas oskyldiga. Dom gör ju bara sitt jobb!
Och du tycker det är konstigt om folk kastade mynt på er?!
Då undrar jag vad fan du grundar det på? (fruktansvärt onödigt gjort) Men fan inte konstigt med tanke på hur ni bettede er..
Ni fick inte ens komma in i Ä-holm utan gömde er i ljugby & vissa vid Erikslund.
Angående danskarna så är dom inte röglefans utan FC Köpenhamn å ja dom blev tagna redan på tågstationen i Ängelholm när vi kom tillbaka från danmark.
Dom startade aldrig något bråk utan blev omhändertagna direkt för att dom varit med i andra supporter bråk tidigare i danmark & helsingborg (fotboll)
Å ja det var bestämt tid & plats med LHC fans men det var inte i Ängelholm utan i Danmark å det var uppgjort innan vi var tillbaka i Ä-holm igen!
Å jo ni skämmde ut er totalt! inte räckte det med det ni gjorde på självaste match dagen utan fredagen var det 6 stycken LHC supportrar som var ute i Ä-holm & startade en massa bråk. Du var kanske en bland dom???!
Isf vet du ju hur den uppgörelsen slutade...
För ni är PINSAMMA LHC,PINSAMMA LHC ja ni är PINSAMMA LHC!
...Då började polisen att attackera folk, ...
Kan ju bara meddela lilla fröken att så många fakta fel i en och samma text har jag nog aldrig läst.
"vad jag fick höra av polisen" ja det är ju den största tillförlitliga källa vi har i Sverige. INGEN och då menar jag ingen har försökt att komma bort till era supportrar.
Vad jag vet har det inte varit något förbestämt bråk, men du verkar ju vara insatt i det, men jag har inte hört någon säga nått om det. Varför skulle folk från Linköping åka över till Danmark ?
Nej det var inga Linköpings supportrar FRÅN Linköping som varit i Ängelholm dagarna innan. Alla som åkte med oss 4 bussar var dom som gick på matchen.
Och sen menar du på fullt allvar att det är okey att kasta mynt på folk under match och efter match för några pekar finger åt en..
Vi sjöng ut er ynkliga skara under två perioder, räcker inte det.
Ta reda på tillförlitligt fakta innan du sprider rena lögner. Ja jag stog på ståplats och ja jag åkte med bussen ner till ängelholm, ja det var jävligt onödigt av några att smälla av "små" kina smällare och det sa vi direkt ifrån om att det inte var okey, dom som smällde dom fick en ordentlig utställning av sina egna.. Men jag vill hg fakta inte en massor med spekulationer och jag hörde det från den och den.
Du verkar inte veta så mycket om nått, utan sprider bara vidare vad du fått höra och läst från andra. Och det är sällan sådant stämmer.
Det ända tråkiga med hela resan var smällarna inne i arenan som skapade onödig irritation. Inga toaletter trasiga, inga försök att komma till er ståplats. Ingen hotade några på er sittplats.
Men grisarna på er sittplats är ju tydligen lam ungar som skanderar, kastar mynt, snus, muggar och annan bråte på folk. Du kanske missade att polisen gick upp och tog bort rätt många från er sittplats på grund av hur dom betedde sig.
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |