Elitserietråden 2007/2008!

Hyfsad räddnign av Fransson. :näsblod
Någon som ha rmer bilde rpå slagsmålet i Läkerol Arena, mest hur det började?
FBK slarvar bort segern mot MoDo med god hjälp av ett mindre bra ingripande av Rönnmark som tar ut Matte Johansson när SKröder också borde åkt ut. Nåja. Brunnström läcker att se, och VF fick ju fetpisk. :tungan

Annars är det bara att fråga Daniel Widing, även om hans version kanske är den barntillåtna varianten.
- Allt börjar ju med tacklingen på Sjödin, Kankaanperäs tackling på Linus Klasen var ingenting i jämförelse. Och sedan ser jag att en kille i deras bås står och flinar, så jag frågar vad han flinar åt. Då kommer han emot mig och sedan är allt igång.

Bifogat

• fajt.jpg
    fajt.jpg
    26.3 KB · Visningar: 23
Det låter som en bra idé :tummenupp
Det var bra nära att det gick hem. Synd att Ridderwall släppte in 2 av de första 3 skotten, 0-2 innan det ens gått 3 minuter (Larsson borde stå alla matcher tills slutspelsplatsen är klar). Vändningen var dock skön att se.

Men varför hänga läpp när både VF och FBK får stryk, det värmer ju så skönt, speciellt när FBK torskar :hihi

Det är för lite derbyn i elitserien. SSK i all ära men det är inte derby på riktigt. Dags för gnaget och bajen att ta sitt ansvar och kliva upp i högsta serien så "vi" får några hackkycklingar :mad:

DIF-ssk

Det är för lite derbyn i elitserien. SSK i all ära men det är inte derby på riktigt. Dags för gnaget och bajen att ta sitt ansvar och kliva upp i högsta serien så "vi" får några hackkycklingar :mad:

Hur illa jag än tycker om solna aik, så visst vill även jag ha upp dom i elitserien, men brajen, glöm dom. I hockey har dom inget i eliten att göra:arsele

Jomen, jag är på plats ikväll liksom mina Djurgårdskallingar. Bärs alltid på match.
Försöker gå på alla Hovet-matcher med Djurgårn. Det var där jag växte upp och där min kärlek till DIF föddes!

4-2 till DIF!:yoparty

Äh, det är ju PekkaHeinoLindberg som inte kan ta höga puckar...

Btw, hur är det med regeln (blåsa av spelet) som finns/har funnits gällande puck i mask på målvakt? Eller är det bara spel på landslagsnivå som detta tillämpas?

Det ska blåsas av i elitserien oxå.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...