Elitserietråden 2007/2008!

Redigt gött med seger igår. Propagandahockey stundtals, andra sekvenser senare är det märkligt som fan. Ytterligare ett insläppt i PP, är sjätte eller sjunde(!) den här säsongen.

Som neggo-Härd skriver i dagens GP-krönika; VF har bra backar, men, de är bara bra vid en av blålinjerna. Andreas Holmqvist i all ära, men, hans defensiv lämnar en hel del att önska.

Mjäe, bättring behövs.

Ikväll spelas resterande matcher i omgång 18. Sköj!
Matcherna spelas väl imorgon torsdag?
VF var bättre långa stunder men otroligt underligt agerande i defensiven emellanåt måste jag säga.

Vilken jävla skitdag det var igår :mad:

Först fick jag ringa Sverige Radio & påtala att matchen mellan FBK-TIK var utan ljud. -Oj då, var svaret.
Sånt kollar man väl för helvete..blåbär!!

En timme senare ff inget ljud, å jag ringde igen. -Nä, det är något fel på internettjofräsen i FBKs ishall så du kan nog inte räkna med att få höra något av denna match.

Så jävla bra då, hur vore det om de kunde upplysa folket om det då ist för att bara skriva att det är "tekniskt fel för tillfället" För tillfället, i 2 ½ TIMME!!! :mad:

Sen att matchen slutade som den gjorde är nästan ännu värre, fast bara nästan.

Det går säkerligen bättre om du försöker få dit en kille. :ligga

Hade tänkt mig sittplats eller ståplats snarare...

Riktigt gott med 6-2 igår! De som ska prestera gör det. Spelet ser lovande ut och puckarna går vår väg!
Och att klättra lite i tabellen dör man inte heller av! :tungan

Hade tänkt mig sittplats eller ståplats snarare...

Sittplats är ju gött för oss flickor. Grabbarna föredrar det andra alternativet då de helst åker med Vagina Airway. Ståplats för en :)

Det var väl med tanke på utgången bara bra att du slapp höra eländet?
Jag är dock nöjd, dessutom åker väl Bäckman snart ut också. :hihi

Ähh....faktum är att jag vill se/höra skiten, även fast det går åt helvete. Intressant att veta vad för faktorer som spelat in, förutom att de helt enkelt bara var skitkassa :gnissla

Last edited:
Känns väldigt frustrerande minsann, fast å andra sidan om det blir kvalserien//allsvenskan så blir det fler matcher att gå på i Stockholmsområdet samt att biljetterna är säkert billigare.... Alltid något!!

Niklas Sundström skadad. Måste ju innebära ett oerhört lyft för MoDo. Nu slipper man 5 gnällutvisningar per match.

Intervju på sportradion med någon tjöte-la-änna-go-gubbe-burgare, kanske Ackeström?

- Du gjorde en snyggt mål ikväll.

- Naj, de var la änna båra att skjuta änna pucken änna i mål änna kanske änna då.

Herregud. :zpy

Last edited:
Ackeström e den goaste som finns. Alltid en höjdpunkt när han blir interjuvad. Faan va gött att Frölunda vann idag!! kunde tyvärr inte se matchen då jag hade träning men på lördag kommer jag befinna mig på plats för att se Härskarlaget krossa dom små snoppsnaskarna HV-71 :tungan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT