Elitserietråden 2007/2008!

Men jag vill ändå inte jämföra Bäckman med Boorken.

Visst "Bäckis" kör ju rätt mycket med "den gamla skolans hockey", men, det funkar ju rätt bra med rätt gubbar.

En tillknäppt match idag, med storspel från Ari, återigen. Jag tippar 4-2 till VF.
:)
4-1 satt skönt. Det var ju aldrig ens snack om vilka som var bäst.

Frågan var ju hur du fick in Bäckmans tränarkvalitéer i resonemanget. Men okej, jag sparar mina angrepp på Melin till ett annat tillfälle. :pannkyss
Ja du. Melin eller Bäckman idag? ;)

Last edited:
:)
4-1 satt skönt. Det var ju aldrig ens snack om vilka som var bäst.

Ja du. Melin eller Bäckman idag? ;)

Har faktiskt ingen klar uppfattning huruvida den ene skulle vara "bättre" än den andre och en för- eller nackdel för respektive lag. Jag påminner ånyo om att det var du som av outgrundlig anledning började jämföra Bäckis o Boorken.

Det kanske är dags att klargöra vad Bäckman egentligen sa när han jämförde Brynäs och Färjestad. Han påstod, som jag tolkade det, att Brynäs var ett bättre lag än tabellläget utvisar. Färjestad är alltså enligt hans mening inte ett bottengäng och det borde inte Brynäs vara heller.:)
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=128&a=377931

Skönt att FBK kan göra en eller annan bra match, förresten. Klart de skall vara med i toppen.:tummenupp

Har faktiskt ingen klar uppfattning huruvida den ene skulle vara "bättre" än den andre och en för- eller nackdel för respektive lag. Jag påminner ånyo om att det var du som av outgrundlig anledning började jämföra Bäckis o Boorken.

Det kanske är dags att klargöra vad Bäckman egentligen sa när han jämförde Brynäs och Färjestad. Han påstod, som jag tolkade det, att Brynäs var ett bättre lag än tabellläget utvisar. Färjestad är alltså enligt hans mening inte ett bottengäng och det borde inte Brynäs vara heller.:)
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=128&a=377931

Skönt att FBK kan göra en eller annan bra match, förresten. Klart de skall vara med i toppen.:tummenupp
Släpp det dä rmed Boorken nu. Det var en reflektion, en ingivelse och lite gnabb. Känns överspelat nu, men jag förstår att du vill flytta fokus från gårdagens match. :)

Släpp det dä rmed Boorken nu. Det var en reflektion, en ingivelse och lite gnabb. Känns överspelat nu, men jag förstår att du vill flytta fokus från gårdagens match. :)

Boorken? Jag har aldrig talat om honom. Men du har rätt, jag har hängt upp mig på att ett uttalande från Bäckman om Färjestad ledde till att Du ifrågasatte hans kompetens genom en jämförelse med Boork, som Du uppenbarligen inte är så förtjust i. Gnabb är väl ordet...:)

Nu skall jag åka till Skåne. Trevlig helg på sig.

Boorken? Jag har aldrig talat om honom. Men du har rätt, jag har hängt upp mig på att ett uttalande från Bäckman om Färjestad ledde till att Du ifrågasatte hans kompetens genom en jämförelse med Boork, som Du uppenbarligen inte är så förtjust i. Gnabb är väl ordet...:)

Nu skall jag åka till Skåne. Trevlig helg på sig.
Ahhh, serielunken är igång.

:öl

Hoppas FBK kan fortsätta sin fina trend och spöa Gnäll-MoDo i Swedbank Arena i eftermiddag.

Morrison lirar med laget i sin första match, mot just MoDo idag.

Ska bli redigt gött att lyckas med det som FBK inte gjorde i senaste matchen.

:banana

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...