Elitserietråden 2007/2008!

Vad i helvete!!!! :mad:

edit: Hur fan kan man gå från 3-0 till att förlora med 5-7??!!
Helt jävla otroligt :mad:

Last edited:
Smakar gott med serieledning nu.

Jag hade tippat 6-1 i dagens match, men men, man kan inte få allt. Gött att Luleå vänder och vinner! :tummenupp

Jag letade igenom efter det inlägget igår, tänkte krypa till korset, men lät bli. ;)

Idag blir det 3 nya fina poäng. Målkalas mot ett sargat BIF. Iofs skulle jag icke bli förvånad om det kommer en löpsedelsmatch a'la, "Anti-Boorkeffekten" och BIF spikar igen totalt.

Men, näe, VF i borgen - Brynäs kommer att äta puck idag.

Nu kommer det låta som en eftrkonstruktion men jag tänkte, när jag såg din lilla privata vadslagning, sätta emot med just Borken men av nån anledning blev det inte så :huvet
Kan ju dessvärre inte avkräva dig pengarna så du får spendera dem på nått sköj istället!

Gratulerar till kvällens vinst iaf!
Här sitter tre poäng riktigt fint och det känns skönt att ha Majesky på plats igen!

Ska man tro Bäckman bör det bli rätt enkelt. Han anser ju tydligen att Brynäs håller Färjestads-klass. :D
Ja, vinner inte VF med tre fyra puckar idag är det svagt.
Frågan är om Bäckman i dagsläget håller så mycket hågra klass än Boorken?
Jag skulle iofs ta Bäckman alla dagar i veckan före Boork men hans bäst före datum känns hyfsat passerat.

Ja, vinner inte VF med tre fyra puckar idag är det svagt.

Det håller jag med om med hänsyn till den halvtaskiga form Färjestad uppvisat på sistone. :D

Frågan är om Bäckman i dagsläget håller så mycket hågra klass än Boorken?
Jag skulle iofs ta Bäckman alla dagar i veckan före Boork men hans bäst före datum känns hyfsat passerat.

Är det pajkastning med coacher som ammunition nu, eller...?
Vad har Bäckmans tränarkvalitéer med hans uppfattning om Färjestads standard att göra?:va

Du drog in Brynäs i det hela och då är en reflektion kring Boorken ganska naturlig eftersom gubben, som vanlit, blev större än föreningen.

Du drog in Brynäs i det hela och då är en reflektion kring Boorken ganska naturlig eftersom gubben, som vanlit, blev större än föreningen.
Men jag vill ändå inte jämföra Bäckman med Boorken.

Visst "Bäckis" kör ju rätt mycket med "den gamla skolans hockey", men, det funkar ju rätt bra med rätt gubbar.

En tillknäppt match idag, med storspel från Ari, återigen. Jag tippar 4-2 till VF.

Frågan var ju hur du fick in Bäckmans tränarkvalitéer i resonemanget. Men okej, jag sparar mina angrepp på Melin till ett annat tillfälle. :pannkyss

Hoppsan. Jag va visst några matcher i förväg. Dock Mora ikväll och Ståkkholmarna före. Men dom e ju inga problem att spöa på vägen till sissy-skellefteå. :arsele

PS. Luleå :yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...