Elitserietråden 2007/2008!

Ja, när det brakat för Timrå så håller jag på Linköping då. Detta BARA för att Tony Mårtensson är från Märsta & har varit jäkligt duktig :tummenupp

Shit vad spännande 1-2 :yoparty

Slutade jobbet kl 17.30 men sitter fortfarande kvar o jobbar och lyssnar på radiosändningen :gnissla

Kom igen LHC!!

Hmm, dåligt med drag i hallen :(

Vilken extremt usel placering bortaklacken har i Kinnarps, HV tappar bara mer och mer i mina ögon...

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: tur att inte 42tummaren går att få ut genom fönstret:gnissla fy fa vad dåliga dom va idag igen:huvet :mad:

Hv skulle ändå inte haft 1-1. Målet föregicks av en solklar tripping av målgöraren (Filmstjärnan) fröken Thörnberg. Gött med 2-0 i matcher!

Vi är för jävla bra!

Sourovy och Phila bort, ändå gör vi HV så här dåliga!

På fredag får jag se live också! =)

LHC!

Hv skulle ändå inte haft 1-1. Målet föregicks av en solklar tripping av målgöraren (Filmstjärnan) fröken Thörnberg. Gött med 2-0 i matcher!

Plus att det var en spelare i målgården. :tummenupp

Last edited:
Jämn match men det syns tydligt att det finns mer vilja i LHC..
I morgon är det fest hemma när vi plockar en match till... Synd iofs att det förmodligen blir avgjort på bortaplan...

:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Det som slår mig är att det inte är några känslor med, det är ju som en match i omgång 33. Defensivt, tråkigt och färglöst. Hoppas på lite bättring på den fronten.

Sedan kan man ju inte annat än le i mjugg när sopan Petrasek gjort bort sig två matcher i rad..

Sedan kan man ju inte annat än le i mjugg när sopan Petrasek gjort bort sig två matcher i rad..

Ja, vad är det för fel med honom egentligen?? Katastrofal är ju bara förnamnet. Han var väl något av en matchhjälte mot Timrå? Har jag hört.

HV börjar ju inte spela förrän Linkeboda sätter tvåan i tredje. Känns som om de är långt borta från SM-bucklan just nu...

Tyvärr är det inte bara Petrasek som det är fel på Ledin, Jämtin, Melin,Louma Davidsson har inte kommit upp i närheten av den kapacitet dom höll under grundspelet:huvet Nä det är nog Linköpings tur att bärga Bucklan i år:gråta

Skit. Då kommer säkert inte Kenny J till FBK.
Malmöspelarna lär ju inte sova gott inatt, fan va dåligt av dom. Stog det inte 3-0 till Malmö?

Kul att Rögle klättrar upp.

Men att vi inte blir av med Brynäs, det är förbannat. :mad:
'Tommy Sjödin tecknar nytt 5 årskontrakt...' får vi läsa i pressen inom kort. :3freak

Det som slår mig är att det inte är några känslor med, det är ju som en match i omgång 33. Defensivt, tråkigt och färglöst. Hoppas på lite bättring på den fronten.

Blir så med två skitlag :tungan :tungan :D :D

Kul att Rögle klättrar upp.

Men att vi inte blir av med Brynäs, det är förbannat. :mad:
'Tommy Sjödin tecknar nytt 5 årskontrakt...' får vi läsa i pressen inom kort. :3freak

:rolleyes:

Han har redan annonserat att han lägger av nu. :)

Jag hörde att "goa gubbar" skall köpa en ny bongotrumma för att det skall gå bättre i nästa slutspel...:fyllisar (fast jag tror iofs att det blir missat slutspel nästa år för VF :fakta )

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...