Elitserietråden 2006/2007.

haha "vi har gud på våran sida era jävlar" - på plakat i arenan...
jerusalemsborna har faan lite humor ibland :)

hoppas som faan på hv - linköping i final. eller ska vi redan nu gratulera linköping till guldet? (hoppas iaf att de vinner)

Det är bara 3 lag i elitseriens historia som försvarat sitt guld säsongen efter, vilka ? Jo FBK, Brynäs och det gamla storlaget DIF.

Du har inte många rätt du inte.

Du får också ta och titta igen, spel med hög klubba. Och skulle det nu vara att expertpanelen anser att det är felaktigt bortdömt så kan man ändå inte säga att LHC INTE vann rättvist. Om man inte kan resa sig efter ett bortdömt mål och förlorar 4 (som i fyra) matcher i rad, då har man inte i en SM-final att göra.

Du får också ta och titta igen, spel med hög klubba. Och skulle det nu vara att expertpanelen anser att det är felaktigt bortdömt så kan man ändå inte säga att LHC INTE vann rättvist. Om man inte kan resa sig efter ett bortdömt mål och förlorar 4 (som i fyra) matcher i rad, då har man inte i en SM-final att göra.

Mattson slår in den när den är under ribban, altså ett korrekt mål, nog om det.
LHC vann 4 matcher och på det går de till final, om det är rättvist eller inte vet jag inte men det är ju först till 4 vunna matcher. Jag skyller på Melin, litar inte på en man som delar sin fru med andra män.

LHC vann 4 matcher och på det går de till final, om det är rättvist eller inte vet jag inte men det är ju först till 4 vunna matcher.

Vad var det jag sa!? LHC till final!!!!!!! :yoparty

Inte för att det är "mitt" lag. Men i all denna soppa så måsta man ju sympatisera med någon......:näsblod

Trist att Färjestad åkte ut. Men samtidigt kan jag inte låta bli att känna en viss skadeglädje vid tanken på vissa dryga färjestadssupporters i den här tråden.

Inte för att jag håller på Linköping, men de var jäkligt kul att de vann.

Härligt med lite nytt blod i toppen & Tony Mårtensson är ju egentligen från Märsta :tummenupp .

2852646 Trist att Färjestad åkte ut. Men samtidigt kan jag inte låta bli att känna en viss skadeglädje vid tanken på vissa dryga färjestadssupporters i den här tråden.
Det finns ju dryga fans från alla lagen som det spelar ju ut sig självt.

Vi glömmer dagens match och blickar fram emot en storseger på hemmaplan på måndag istället!

HV71 - Linköping, jag säger då det, vilken SM final!!!:tummenupp

Back