Elitserietråden 2006/2007.

Gnällbältet? :va

Du vet, det är inte Örebro FBK möter. :tungan

Till nästa match lägger LHC också i 5:an så ska ni se att FBK inte får det så lätt. Sen byter vi domare till nästa match, Lahti har inte så många rätt idag. Dock var ju 3 - 0 korrekt bortdömt om man såg på reprisen - men det gör man kanske inte som FBK:are. :tungan
Nej, det var inte korrekt bortdömt. Tyvärr blåser domarna rutinmässigt när klubban är över höften.

Snälla, ge oss Tomas Andersson igen.

yeees...lhc!..inte vetat om resultatet forrns nu...muuumma!
Hockeyintresserad? :rolleyes:

Last edited:
Ja, den domarmissen var ju inte rolig direkt :mad: men att skylla på domaren är väl typiskt... vi torska för att killarna inte spelade vidare bra.

Bara hoppas att de skärper sig imorgon. :tummenupp

Linköping kan ju tacka gud för att en professionell domare dömde match 3. Annars kanske ytterligare ett solklart mål blivit bortdömt, med allt vad det innebär.

Har själv precis lagt av hockeyn, vann tv-pucken, så vet vad hockey handlar om. Å LHC har bra mycke flyt. Bara å inse :p

Jag tippar på Modo-FBK i finalen, fy fasen alltså. MoDo istheshit.:yoparty Undrar bara vad fan Foppa gör i Nashville? Nu hade han haft chansen att vinna det han inte har vunnit ännu..

Vissa matcher är det skönt att man inte kan se. :gnissla
LHC verkar gjort mål på allt i andra perioden....slut på sötebrödsdagarna på tisdag. :mad:

Har själv precis lagt av hockeyn, vann tv-pucken, så vet vad hockey handlar om. Å LHC har bra mycke flyt. Bara å inse :p

Först skyller vi på domaren, sen skyller vi på att motståndarlaget har tur. Joråsåatteeeh... :rolleyes:

Jag förväntar mig inte att LHC ska slå FBK efter Färjestads ångvält i serien men vad som bara är att inse är att det lag som vinner efter sju matcher knappast vinner på tur eller domartabbar.

Då blir det tv-soffan för mig.
Med tre barn så får man välja sin slag och diag valde jag GP vilket i efterhand visade sig vara helt korrekt.

Först skyller vi på domaren, sen skyller vi på att motståndarlaget har tur. Joråsåatteeeh... :rolleyes:

Jag förväntar mig inte att LHC ska slå FBK efter Färjestads ångvält i serien men vad som bara är att inse är att det lag som vinner efter sju matcher knappast vinner på tur eller domartabbar.
Självklart inte, men ett korrekt mål som med säkerhet hade avgjort match 2 dömdes bort av en amatördomare som gjort sig känd för att tappa matcher. Förjävla surt om en sådan grej avgör matchserien.

Självklart inte, men ett korrekt mål som med säkerhet hade avgjort match 2 dömdes bort av en amatördomare som gjort sig känd för att tappa matcher. Förjävla surt om en sådan grej avgör matchserien.

Buuuhhuhuhuhuhuuh...

Är det domarens fel att FBK inte kan fortsätta spela efter 3-0 o 2-0 ledningar också eller?
Nej usch, LHC har sån tur me allt bara, jävla flyt bara att ta sig från kvalserieplats till ledning 2-1 i semin... japp japp :rolleyes:

Vi är inte hela vägen fram än, men dedär SM-guldet jag tjoade om för ett tag sen börjar närma sig o endel kanske får ta o äta upp sina hattar snart? :D

Det är bara att inse... LHC kommer att spräcka 15-säsonger-i-final-färjestad i år.. Så bra som dom spela igår samtidigt som FBK kunde visa att de kan spela riktigt dåligt..

Även solen har ju sina fläckar... :arsele

Buuuhhuhuhuhuhuuh...

Är det domarens fel att FBK inte kan fortsätta spela efter 3-0 o 2-0 ledningar också eller?
Nej usch, LHC har sån tur me allt bara, jävla flyt bara att ta sig från kvalserieplats till ledning 2-1 i semin... japp japp :rolleyes:

Vi är inte hela vägen fram än, men dedär SM-guldet jag tjoade om för ett tag sen börjar närma sig o endel kanske får ta o äta upp sina hattar snart? :D
Vi får väl se hur det låter om Linköping får ett matchavgörande mål bortdömt.

Vi får väl se hur det låter om Linköping får ett matchavgörande mål bortdömt.

Om LHC leder med 2-0 för andra matchen i rad o får ett 3-0 mål bortdömt o sen går o förlorar så ska ja gnälla över hur kassa LHC e som släpper en 2-0 ledning i tredje perioden, igen. :D

:pannkyss
Du börjar känna att de va lite dumt att racka ner på mitt tjat om SM-guld nu va?... :tungan

Om LHC leder med 2-0 för andra matchen i rad o får ett 3-0 mål bortdömt o sen går o förlorar så ska ja gnälla över hur kassa LHC e som släpper en 2-0 ledning i tredje perioden, igen. :D

:pannkyss
Du börjar känna att de va lite dumt att racka ner på mitt tjat om SM-guld nu va?... :tungan
Nej, varför då? Det är först till fyra segrar som gäller. Behöver jag ens nämna 2006 och Frölunda?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman