Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Perlskog är väl inte känd för att vara universums bästa kommentator.valmers skrev:2090490Haha, hörde ni vilken besvikelse det fanns i kommentatorernas röster efter FBK:s 2-1?!
newstead skrev:2090478Och påven kommer flytta till Afghanistan![]()
Börja packasnabbåka skrev:2090498Jag kommer också flytta dit med omedelbar verkan om Djugården tar "hem det" nästa år.
newstead skrev:2090508Börja packa![]()
Då ska jag vara där med kameran i högsta hugg och föreviga ditt firandesnabbåka skrev:2090516Föga troligt att dom vinner men om dom gör det så skall jag vara naken och dyngrak hela finalkvällen springandes i city.![]()
newstead skrev:2090524Då ska jag vara där med kameran i högsta hugg och föreviga ditt firande![]()
Äh, var inte så känslig...hållundan skrev:2090555Återigen, Suzanne Sjögren är helt strålande.![]()
Say no more...snabbåka skrev:2090558Inga problem, har gjort värre saker framför kameran.
...
Äh, snygg är hon fan inte.newstead skrev:2090580Äh, var inte så känslig...
![]()
valmers skrev:2090588Hoho, Salo börjar vackla och bli gubbgrinig.
snabbåka skrev:2090602Japp alldeles riktigt, precis som killen på bilden i din avatar.
Allt är ju relativt.. skulle hon ringa på här nu så skulle hon inte behöva stå kvar utanför. Bara hon håller käften när hon väl fått komma inhållundan skrev:2090600Äh, snygg är hon fan inte.
Hans vokabulär verkar vara ganska begränsat, så det var nog det gamla vanliga.valmers skrev:2090639Undrar vad Ledin sa till Salo vid 3-1?![]()
Det såg inte ut som att han sa någonting, de bara stirrade på varandra.hållundan skrev:2090645Hans vokabulär verkar vara ganska begränsat, så det var nog det gamla vanliga.
FBK är såpass mycket bättre än VF nu att det ska mycket till.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |