HanneZ
Avställd
Aldrig tidigare har ett lag blivit så spelmässigt utspelat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo, många gånger.HanneZ skrev:2082694Aldrig tidigare har ett lag blivit så spelmässigt utspelat.
Tycker dom spelar bra hockey. Om man spelar ut ett lag som Vf gör man det.hållundan skrev:2082826
Tråkigt att FBK-spelarna spelar mycket bajshockey med filmningar och kukeri.
Spelar man så bra som FBK gjorde i första, och halva andra ska man inte behöva filma.Färjestad skrev:2082976Tycker dom spelar bra hockey. Om man spelar ut ett lag som Vf gör man det.
Onödigt, från båda håll.Färjestad skrev:Jävlit löjligt av GG att skrika "Kåbergs flickvän...." när deras lag blir utspelade, och ligger under....
Samtidigt är det nästan ännu mer löjligt att WP skriker "Salo salo salo" och försöker förlöjliga honom när han storspelar.
Har inget problem med dom heller, men att försöka förlöjliga nån när han storspelar känns ju lite meningslöst.sandstream skrev:2083793Men rackarns vilket gnäll det var på klackarna, ramsorna nu för tiden är ju i princip rumsrena.
Tror FBK tar hem det här.
Absolut är det så.Ankan skrev:2081831På detta forum är självgodhet och dryghet knappast något som utmärker VF:s fans i förhållande till Färjestads. Hur det ser ut på andra håll vet jag ingenting om.
Varför inte diskutera kvällens drabbning istället för att kasta skit på supporters.
hållundan skrev:2082826Tråkigt att FBK-spelarna spelar mycket bajshockey med filmningar och kukeri. Prestbergs andra friläge var absolut offside (för VF, i läget innan), det var ju till och med signal innan.
Ädit: Peter Nordström är fanimej helt jävla slut i huvudet. Plüss står i hörnet och redan har en gubbe på sig, varpå idiotNordström går in i samma situation, högt med armarna i huvudhöjd... Sinnes.
Nej det är ju skönt att VF spelare aldrig filmar. Tacka gud för det.hållundan skrev:2082998Spelar man så bra som FBK gjorde i första, och halva andra ska man inte behöva filma.
Gustav O skrev:2085153Absolut är det så.
Gårdagskvällens drabbning får det bli och det är ju ett trevligt samtalsämne.
![]()
Det är ju tur att det i svensk hockey finns ett ädelt, nobelt och rättrådigt lag som VF, ett lag där spelarna alltid är ärliga, inte gnäller på domslut, inga tjuvnyp, alltid regelrätta tacklingar, inga filmningar utan enbart nobelt blåblodigt stolt vackert spel utan att försöka få egna fördelar, till skillnad från bajshockeylirarna i FBK.
Ok att man är engagerad i sitt lag men du får ju ta och borsta bort den värsta frustrationen över att dina gullungar var utspelade, bajshockey var det tydligen, efter noter innan du kläcker ur dig cyklopögda kommentarer.
Nej det är ju skönt att VF spelare aldrig filmar. Tacka gud för det.
Vad är det för nån som har komenterat där då? "Färjestad hade bara tur! Skit lag!!!HanneZ skrev:
Det gäller att vara konsekvent och håna spelaren hela matchserienFärjestad skrev:2084526Har inget problem med dom heller, men att försöka förlöjliga nån när han storspelar känns ju lite meningslöst.
Jag är bara så infernaliskt trött på den typen av inlägg du skrev innan. Spelare ditt gör det och spelare så filmar där. Alla lag är lika goda kålsupare.hållundan skrev:2085179Yay! Jag har återigen ALDRIG i någon situation sagt att VF-spelarna ALDRIG filmar. Förstår inte hur du alltid lyckas att vrida det så. Det är för mig ett mysterium. Jag HAR däremot, och säger däremot ATT FBK-spelarna gör det, emellanåt. Spelförstörande moment, anytime, oberoende vilket lag som gör det.
Ädit: Sen att det kommer infantila uttalanden och ordval, såsom "bajshockey" och "kukeri" får jag försvara i och med min frustration. Jag är dock ändå inte speciellt orolig för framtiden, dubbelmöte i Borgen under lördagen och söndagen ska inte FBK klara av. Men, vi får se.
Det har vi inte sett än. Jag tror som sagt att det blir svårt för FBK att spela som i gårdagens match, i Borgen i lördagens match. Men, det är ett bra lag, det vet vi vid det här laget.Gustav O skrev:Avgörandet kommer på tisdag och det blir kul i Karlstad den kvällen.![]()
Inte för att jag tar åt mig, men jag var fan mer inställd på en "ojämnare" matchserie.valmers skrev:2086046Otroligt skönt att det blev en jämn matchserie. Det filtrerar bort ungefär 100% av infantila "4-0 i matcher"-inlägg från tvåveckorsfansen.
Vad sades?HanneZ skrev:2086195Haha, någon som såg nyheterna på tv4 nyss? Fan va kul de va![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |