Elitserierietråden.

Status
Ej öppen för fler svar.
Det var en bra match. Färjestad var inte bättre än vanligt. Frölunda spelade pisshockey.

Måste leverera mer, skjuta mer, göra fler mål.

Mos på tisdag!

hållundan skrev:
Det var en bra match. Färjestad var inte bättre än vanligt. Frölunda spelade pisshockey.

Måste leverera mer, skjuta mer, göra fler mål.

Mos på tisdag!

Jag såg inte matchen.... var ute och körde hoj. Frölunda torskade då antar jag. Var det första finalmatchen ellers?

Vad blev det?

RoLLER skrev:
Jag såg inte matchen.... var ute och körde hoj. Frölunda torskade då antar jag. Var det första finalmatchen ellers?

Vad blev det?
Första finalmatchen. VF torska med 4-2. Sista kassen av äcklet (som är självskriven kapten i trekoronor :va) Jörgelen Jöns.

RoLLER skrev:

Vad blev det?
Ja, 4-2. Sista i tom kasse. Initierad matchkommentar från Ravetrancer följer säkert.

Lite fler perioder som Frölundas första så kommer det att bli en kort finalserie. Var det 5 minuter i slutet på andra som var ok spel? Sheitmatch.

hållundan skrev:
Första finalmatchen. VF torska med 4-2. Sista kassen av äcklet (som är självskriven kapten i trekoronor :va) Jörgelen Jöns.

Jörgen Jönsson har ett utseende som bara en mor kan älska.

Jörgen får för min del vara hur ful som helst, skiter totalt i det! Är mer intresserad av vad han presterar i rinken.......

Lite för spännande i slutet på tredje perioden, var nära 3-3. Lite nervös för hur det hade gått i så fall var man allt. Men Färjestad gjorde vad som förväntades av dem, en dag på jobbet bara :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8