Elitserierietråden.

Status
Ej öppen för fler svar.
Foppa

Äntligen lite hopp för oss MoDo fans, Foppa gör comeback ikväll mot kaffe-gänget

hållundan skrev:
Som om det hjälper? :hihi
Chara äter upp Foppa ikväll.
Nu är han skadad igen och borta resten av säsongen.
Jävla Frölunda ;)

Undra vad experterna ska skriva nu när Timrås "maskin" inte lyckats köra över DIF :va :D

Frölunda - Luleå kunde de väl ha stoppat pga TKO eller nåt sånt :tungan

död åt Nordström, vilken jävla fjolla som inte kan ta en tackling utan att sätta upp klubban, synd att det inte finns nån i dagens modo som kan ta den idioten en gång för alla :fatta!

Steve Harris skrev:
död åt Nordström, vilken jävla fjolla som inte kan ta en tackling utan att sätta upp klubban, synd att det inte finns nån i dagens modo som kan ta den idioten en gång för alla :fatta!

:kocko kolla utvisningsstatistiken, nordström är ingen bad guy :fatta!
så vad du menar med en gång för alla vet jag inte....alla spelare gör korkade saker nån gång då och då, det har även foppa gjort.
Jag försvarar inte det norda gjorde och självklart vill jag också se foppa spela....trots att jag är trogen fbk-supporter.

OJ oj oj, var är ni Luleåflickor?

Gick det inte 4-0 i mtacher? Oj oj...

Djurgårn imponerar...

Fakk, jag vill INTE ha FBK i semi... Klart vi vinner, men det blir onödigt spännande :) :gnissla

FRÖLUNDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Vaffan ska jag göra nu när resten av bonkergängen tar död på varandra?!

Det lär ju bli (som det känns nu) 7 matcher i resterande 3 matchserier...

:gnissla

Jag vill ha semi NU!

Fan på sporten igår sa de att matchen Linköping-Södertälje blev 4-3. Var skitnöjd hela kvällen... men när de visade bilder från matchen imorse var det tvärt om! :huvet

Steve Harris skrev:

Bandy är ju stort i Norrland. Tror att Modospelarna skulle göra sig bra inom den sporten istället.

/Sssss

Tycker Kent Forsberg är den största fjant som gått i ett par skor... Det är kanske dags att klippa av navelsträngen från lille Peter snart?

Hade det vart någon annan som Peter Nordström skulle skydda sig/avvärja/bibehålla balansen mot hade han garanterat inte blivit avstängd. Jävla k-kmentalitet. Speciellt när M.Nilsson fick ungefärligt straff för en HELT MEDVETEN handling.

Nej, sluta dalta.

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras