Elitserien 2004/2005

Milla skrev:
Iår är det faktiskt Färjestads tur att vinna guld ist för silver!!!!

Man kan ju alltid hoppas, men laget är nog väl svagt i år, men MODO måste ju vara en het kandidat till guldet, tror även att Frölunda kan bli svåra.
men det sista som dör är hoppet eller vad heter det :va

thopa skrev:
Jag antar att det finns några Djurgårdare här inne som har lite mer koll på det jag tänker fråga än jag själv.

Jag såg en (tack)annons i city idag från Djurgardens IF. Det stod någonting i stil med "Tack till alla våra våra huvudsponsorer att ni låter oss (dif) spela utan sponsortryck på våra matchtröjor".

Sen var där en bild på nilsson, cherkawski mf. med helt 'cleana' matchtröjor. De var hur snyggt som helst och jag hoppas att det inte är något tillfälligt utan att de kommer se ut så under hela säsongen. Helhetsintrycket ser mycket proffsigare ut.

Heja Djurgården! :tummenupp
Håller med!
Bort med all reklam!
Snyggare utan....... må snyygaste laget vinna!

Om laget med snyggast matchställ må vinna så ligger Luleå bra till med tanke på deras stenhårda nya hemmaställ.

Som gammal utflyttad Lulebo så blir man ju tårögd när sitt lag vinner premiären mot Timrå med 5-0!

Efter åtta tunga år sedan SM-guld.... Go Lule, Go! :D

//Hakke

Nu när Leksand är borta försvann Djurgårdens enda chans till fullsatt hemmaarena.

Hakke skrev:
Som gammal utflyttad Lulebo så blir man ju tårögd när sitt lag vinner premiären mot Timrå med 5-0!

Efter åtta tunga år sedan SM-guld.... Go Lule, Go! :D

//Hakke

hrm...ja just det luleå ja....vakna killar vi spelar hockey nu...ni kan inte stå och hänga på klubban och sova... Go MoDo Go !!!! :yoparty

valmers skrev:
Nu när Leksand är borta försvann Djurgårdens enda chans till fullsatt hemmaarena.

Ja tyvärr kan du ha rätt i den frågan.

men å andra sidan så är det inte så roligt att som väldigt ensam Gårdare stå och försöka överrösta alltför många masar i vår STORA golfboll :gnissla

Globen kommer kanske vara fullsatt en eller två matcher i år. Hockeytemplet i götet kommer att koka varenda hemmamatch. 11043 (tror jag) kommer snittet att ligga på :)

Heja VF, som förövrigt har elitseriens snyggaste 3:e tröjor.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back