jontobee
örn
- Gick med
- 4 Mar 2005
- Hoj
- Honda Xr 650r Motard-00.Honda Z50-93.50% av en Harley-93 å en Pitpro 125-06. Sv 650 cafè Racer &bilar kan dra åt helvete!
vanligt källor till detta? tips på ev. svaga punkter. Tror inte det är relät men men. Har sluten kräts på vänster sida men inte höger. Det piper när jag lägger ett stift på på jord å andra på ramen helt okej. Sen piper det när jag gör lika på pluskabel å ram
men det är ändast på vänster sida. Hur än styrställaren på styret är
Hjälp tack.
Kan det vara relä?
Hjälp tack.Kan det vara relä?
