Hejsan alla.
Har fått ett mysko elfel på hojen efter jag monterat undertail. Antar att jag kommit åt någon kabel någonstans...
Hojen är en Suzuki SV650 -00.
Den startar utan problem och hel och halvljuset fungerar. För övrigt är all annan belysning samt instrumentpanel helt död.
Är skyltbelysningen i en krets med övriga lampor? Dvs, om jag kopplar den fel, dör övriga lampor också?
Någon som har något tips? Tacksam för all hjälp, ska ut och felsöka i garaget imorgon.
Har fått ett mysko elfel på hojen efter jag monterat undertail. Antar att jag kommit åt någon kabel någonstans...
Hojen är en Suzuki SV650 -00.
Den startar utan problem och hel och halvljuset fungerar. För övrigt är all annan belysning samt instrumentpanel helt död.
Är skyltbelysningen i en krets med övriga lampor? Dvs, om jag kopplar den fel, dör övriga lampor också?
Någon som har något tips? Tacksam för all hjälp, ska ut och felsöka i garaget imorgon.