Elfel på en Audi A4 -01

mr_sundstrom

Firefighter
Gick med
27 Jun 2008
Hoj
SV650S -05
Som rubriken lyder. Infodisplayen mellan varvräknaren och hastighetsmätaren har ballat ur. För det mesta är den helt slocknad, ibland funkar den och i morse såg det ut som den visade streckkoden för prinskorv på ICA...

Förmodligen glapp någonstans eller...?

Tänkte bara kolla om det är någon här som haft samma problem...

Ett standardfel på Audi. Dom har haft det problemet i många år nu. Det är samma problem i min A6-02. Gå in o titta i vilket Audiforum som helst. Sist jag hörde måsta men riva och byta ut hela instrumenteringen till en kostnad av ca. 10.000:- för att fixa det. Sök på Audinordic eller om det var nordicaudi, kommer inte ihåg exekt vad forumet heter, men där hittar du allt om Audi

Ett standardfel på Audi. Dom har haft det problemet i många år nu. Det är samma problem i min A6-02. Gå in o titta i vilket Audiforum som helst. Sist jag hörde måsta men riva och byta ut hela instrumenteringen till en kostnad av ca. 10.000:- för att fixa det. Sök på Audinordic eller om det var nordicaudi, kommer inte ihåg exekt vad forumet heter, men där hittar du allt om Audi

aj fan... låter tråkigt. Tack iaf.!

Det är inte bara Ådi som är drabbade, pixelfel eller urballade infodisplayer är väldigt vanligt i moderna bilar och tyvärr nästan alltid svindyrt att byta....

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage