Har en Suzuki Gsxr 1988 som jag har ett el fel på. När tändningen är avslagen så är hela motorcykeln strömförande och sätter jag på tändningen så kortsluts hela elsystemet. Har bytt ut dåliga kablar utan resultat (kan ju ligga någon öppen + kabel mot ramen). Kollat jorden. Har sett att startreläet har smält lite i plasten där strömmen går in annars ser den ut som den ska både utvändigt och invändigt. Någon som känner igen problemet eller kan lista ut vad det kan vara. Jag tror att det är startreläet som ställer till problem men om det inte är det så vet jag inte vad som är galet.
/Marcus
/Marcus