Elektronisk nätradiokanal! Tune in!

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Malmø
Hoj
Firestorm
Tänkte bara göra en liten tråd åt alla trance & Techno-lovers här... :)
Tack vare ett par driftiga personer som vill köra internetradio för klubbdunka, är det nu möjligt med ett samarbete som resulterar i följande nätradiokanal:

http://klubbdunka.no-ip.com:8000/listen.pls

Ni kommer höra elektronisk musik här de flesta timmar om dygnet, men vissa saker är kvar som ska fixas, så det kan hända att kanalen ligger nere emellanåt för uppdateringar och liknande. Tune in, börja lyssna... Goa sessioner och mixar, härliga låtar på vår aldeles egna klubbdunka-radio! Enjoy!

/Dj Kay @ www.klubbdunka.net
 
Last edited:
JÄVLAR vilket ös :banana :banana :banana
Råkade ha ljudet på högt som satan när jag laddade in den :D
 
Bra va? :tummenupp

Trance, Psy, Techno... Genrena avlöser varandra efter hand. Gillar ni inte det ni hör nu, så sätt på det om en timme igen.
 
Kay skrev:
Bra va? :tummenupp

Trance, Psy, Techno... Genrena avlöser varandra efter hand. Gillar ni inte det ni hör nu, så sätt på det om en timme igen.

Är väl lite för sent nu kanske, den var iaf nere. Får bli att lyssna imorrn istället då! :)
 
Sitter och lyssnar.

Jodå det låter bra. Får se om jag har samma uppfattning om ett par h.

Står ni och lirar live eller är det inspelade saker ni kör?
 
Qwerty skrev:
Sitter och lyssnar.

Jodå det låter bra. Får se om jag har samma uppfattning om ett par h.

Står ni och lirar live eller är det inspelade saker ni kör?

-blandat!
Och nej, det är inte jag som spelar på stationen för tillfället. Tänkte köra lite live-gigs i framtiden, i så fall announcar jag det på SH. Då blir det troligen ren trance, LP, 90 minuters live-session.
 
Aha, såndäringa dunkadunkamusik. Nä den har jag aldrig förstått mig på :tomten
 
Kay skrev:
-blandat!
Och nej, det är inte jag som spelar på stationen för tillfället. Tänkte köra lite live-gigs i framtiden, i så fall announcar jag det på SH. Då blir det troligen ren trance, LP, 90 minuters live-session.

Låter kul.
Vad heter musik stilen som liras nu? i min värld har jag alltid kallat det för eurotrance.
 
Last edited:
Nisse Järnet skrev:
Neee funkar skitbra! 325min so far :)

hehe, vette fasen vad jag sysslade med igår. Men nu funkar det iaf finfint! Låter helt ok. Får se om jag tycker det om några timmar. Trance är bra, men har en förmåga att bli tjötigt i längden. :tungan
 
Qwerty skrev:
Låter kul.
Vad heter musik stilen som liras nu? i min värld har jag alltid kallat det för eurotrance.

Det som spelas just NU (vet ej vad som spelades när du skrev) är hard-trance.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top