yoohan
Team Manwhore
... är det roligaste bilvärlden har gjort för snabba bilar, som körs av stolta killar, med baksätet fullt av brudar!
förnedring på hög nivå!
förnedring på hög nivå!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm... och analys med slutsats är...?
Hur ofta är du över 250?
Inte ens på Knudan kommer jag över 250.....(Anderstorp skall bli nya måttstocken dock - förutom Ängelholm-Helsingborg en gång
)
/Roligare med 0-200 på 10s än 0-300 på 1 minut!
...Jagade efter en bmw på motorvägen idag bara, och det var så jag fick ett brett leende när han plötsligt bara "tvärstannar" (kändes det som), vid 250, och hela hans tjejsällskap satt och tittade ut, när man ven förbi hans 600.000 kronors bilOfta? Nej! Kul? Ja!
![]()
Haha, true!
Jagade efter en bmw på motorvägen idag bara, och det var så jag fick ett brett leende när han plötsligt bara "tvärstannar" (kändes det som), vid 250, och hela hans tjejsällskap satt och tittade ut, när man ven förbi hans 600.000 kronors bil
Ofta? Nej! Kul? Ja!![]()
Tror inte du viner förbi med 13 km/h högre fart. Topp fart under perfekta förhållande är 273km/h för SP1/2.
!!! Detta sa du inte innan!!!
Å andra sidan var killen nog mindre begåvad - är heeelt säker på att flicksen inte blir impade av att åka i 250... själv hade jag varit livrädd - har åkt med några "duktiga" taxiförare i Tyskland, vid 220+ (i baksätet) får jag instabil blåsa![]()
Det ven i hjälmen i alla fall!![]()
Var inte löjlig nu... att varenda SP1/2 skulle göra maximalt 273km/h är ett ungefär lika vetenskapligt påstående som att 273 - 250 = 13![]()
...
Haha, true!
Jagade efter en bmw på motorvägen idag bara, och det var så jag fick ett brett leende när han plötsligt bara "tvärstannar" (kändes det som), vid 250, och hela hans tjejsällskap satt och tittade ut, när man ven förbi hans 600.000 kronors bil
Ofta? Nej! Kul? Ja!![]()
Var det problem med att haka på innan dess eller du jagade ikapp? Upp till 200brukar det vara lugnt men sen kan riktiga bilar bli ett b-kymmer. En Cayenne Turbo jagade oss på ringvägen i onsdags, så när vi kom fram till första rödljuset in på Ystadvägen tänkte jag när jag såg en småfet, bakåtkammad 40-åring med en säkert nyköpt värstingjeep med fläskiga fälgar, tonade rutor och sin 10-12 årige påg med sig, att nu jävlar!!! Gubben rusade motorn ordentlig, och jag gjorde mig beredd på att vara med på gult fall i fall. Det blev gult och jag smög iväg med kopplingsslir och lite höjt motorvarv. Efter 50 meter undrade jag var gubben blev av. Tittade bakåt, då hade gubben precis lämnat starblocket. TOMMA HOT, VA FAN E DE???
Kan ju iofs tycka att "tomma hot" kan vara rätt vettigt i detta läge. Detta då den 10-12 åriga sonen säkert tyckte det var häftigt att pappa varvade lite, men ändå är så pass ansvarsfull att han inte väljer att rejsa mot en hoj med sin son i passagerarsätet...
Förvisso förståndig.... Jag är besviken!
Ett tag sedan man såg dig här, välkommen åter. Du la väl hojjen på hyllan ett tag för tillökning, eller?![]()
Men att inleda återkomsten med race 0-100 mot en bil.... Jisses- tävlar du mot ungarna i brottning oxå?
Häng med ut på en runda mot Imprezan på kurvig väg vetja![]()
Ett tag sedan man såg dig här, välkommen åter. Du la väl hojjen på hyllan ett tag för tillökning, eller?![]()
Men att inleda återkomsten med race 0-100 mot en bil.... Jisses- tävlar du mot ungarna i brottning oxå?
Häng med ut på en runda mot Imprezan på kurvig väg vetja![]()
vad sägs om Häckeberga??
Any time![]()
...jag är bara lite orolig för dig, då du normalt kollar vägkanterna när du kör bakom mig, med Imprezan går det fortare![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |