elektroniksnille?

kawazxr

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2004
Hoj
ZX10R 2004
Hej på er har varit o plockat bort tjuvlarmet i hojen :huvet -nu kan man bara få igång den om man knuffar den. :kocko är det nån som ska till klubben ikväll? om ni inte fattar er på elen är det ok bara ni kan hjälpa till att sjuta :lol

/Dan

kawazxr skrev:
Hej på er har varit o plockat bort tjuvlarmet i hojen :huvet -nu kan man bara få igång den om man knuffar den. :kocko är det nån som ska till klubben ikväll? om ni inte fattar er på elen är det ok bara ni kan hjälpa till att sjuta :lol

/Dan
Kolla kabeln till start reläet :galen

fick igång den nu :arsele :fatta! !!! fast det finns fortfarande en överflödig kabel :hihi ialla fall behöver jag inte skjuta igång den :banana

Har du hunnit kolla nå mer på felet med hojjen? Visst skulle du fixa nått med tändningen eller hur va det?

Jag får iallafall min "nya" bränslepump imorgon.. så jag skall fortfarande kunna åka ner till Sundsvall på eftermiddan :banana

Jag får iallafall min "nya" bränslepump imorgon.. så jag skall fortfarande kunna åka ner till Sundsvall på eftermiddan :banana[/QUOTE]

Om du/ni åker efter 16. tiden så är vi 3 st som ska köra ner. Om det passar slår vi följe!

tja ja ska ju inte ner till sundsvall men tack ändå! :gnissla nja fel o fel, ska väl sätta in ett relä-orkar inte börja skruva upp hojen och leta kablar :3freak
kawa har ändå inta fel , i alla fall med bräsle pumpen :7peta

*/ ?>
Back