Hudik
Guest
Jaha, nu var det dags för dom...
Elektronikkedjan Onoff i konkurs
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13308977.ab
Elektronikkedjan Onoff i konkurs
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13308977.ab
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag kommer sakna Onoff, jag gillade verkligen deras unika koncept med dåligt utbud, dålig service och höga priser.
Det intressanta är ju att de verkar ha hållit samma standard mer eller mindre över hela Sverige.Jag har dessutom aldrig träffat på sämre personal än inom kedjan OnOff, ointresserade, okunniga och ibland även otrevliga.
Totalt utan intresse att få någonting sålt.
Det intressanta är ju att de verkar ha hållit samma standard mer eller mindre över hela Sverige.
De kanske går runt för att de inte har några större kostnader för att inreda butikerna, ta fram nyskapande reklamfilmer eller klä sina säljare?Fabian på Siba kan nog börja svettas nu, hur fan deras koncept går ihop kan man ju undra? butiker som ser ut som 70-talets glansdagar, TV reklam som är riiiktigt pajjig, & trötta försäljare som måste ha på sig ICA:s gamla tröjor från 1983....
Fabian på Siba kan nog börja svettas nu, hur fan deras koncept går ihop kan man ju undra? butiker som ser ut som 70-talets glansdagar, TV reklam som är riiiktigt pajjig, & trötta försäljare som måste ha på sig ICA:s gamla tröjor från 1983....
Äntligen!
Synd på sitt sätt med arbetstillfällen etc. men jag har f-n alltid haft dålig erfarenhet av detta där företaget så mig personligen gjorde det ingenting.
Undrar om man ska gå över och se om man kan fynda något på utförsäljning.. extra lång garanti ska jag fråga efter ocksåHemsidan är fortfarande ON...
En garanti som utfärdats av Onoff går också förlorade för kunden.
Men man måste ju fråga!![]()
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT