Elektrisk turbo för MC

FY FAN va tufft :D ja ska fan köpa den när ja får pengar, skiter i om det inte ger nån effekt, det är ju as frän!!

va fan kåstar den!

AntiAntonAnt skrev:
2184546 Tror inte det funkar nånvidare till en 2-taktare faktiskt...
Kanske funkar till en 4-taktare men det är tveksamt

Känns inte som det spelar nån roll, om det ändå är en fläkt som blåser hela tiden.

Mr EmCom skrev:
2184545 FY FAN va tufft :D ja ska fan köpa den när ja får pengar, skiter i om det inte ger nån effekt, det är ju as frän!!

va fan kåstar den!

Känns som de kvittar, köp en deltafläkt på närmaste datafirma = BILLIGARE!

alltså, ju mer luft som kommer, ju mer bränsle etc etc
så den kan väll kanske funka en del liksom men 35%?
No fucking way alltså :P

Var uppe en diskussion tidigare här på SH, det var en kille med någon liter hoj som testat att trycksätta med den starkade RC-fläkt(jet)motorn och han fick ca 1 häst

ökning på mindre än 1%

Skräp..... Vet en dracracingkille som laborerade lite med elturbo. Han plockade ur 3 häst extra eller nåt, på en zx9r

Tjöp fö fan. Skicka samtidigt kolven till mej så fiser jag på den o ja lovar, minsst 97,65% effektökcning. :yoparty

Bärgren skrev:
2184747 Tjöp fö fan. Skicka samtidigt kolven till mej så fiser jag på den o ja lovar, minsst 97,65% effektökcning. :yoparty
hehe då köper jag en då och skickar kolven till dej då..För då ska jag ju få ungefär funt 60hk sen efter då:hihi

Mr.PB skrev:
2184792 hehe då köper jag en då och skickar kolven till dej då..För då ska jag ju få ungefär funt 60hk sen efter då:hihi

men PB, du kan väl skrämma liv i det mesta, efter det jag såg iaf :hihi

nää nu ska jag vara snäll pojke :tomten jag ska bevara "hemligheten" för mig själv ända in i döden :pannkyss

Mr.PB skrev:
2184792 hehe då köper jag en då och skickar kolven till dej då..För då ska jag ju få ungefär funt 60hk sen efter då:hihi

De é ba å skicka. Tyvärr finns det inga garantier på att det blir den uppgivna effektökningen men då är det fel på din hoj och inte mina metoder.

NiklasL skrev:
2184800 men PB, du kan väl skrämma liv i det mesta, efter det jag såg iaf :hihi

nää nu ska jag vara snäll pojke :tomten jag ska bevara "hemligheten" för mig själv ända in i döden :pannkyss
vadå om era små möten på fredagar..då när ni "trimmar crossen"?? :lol

Klarar mcbatteriet av att driva en typ ac-kompressor från en saab? Kanske borde trycka dit en :D Synd att man inte hade insprut på nsren.

Pr0bz skrev:
2185110 Klarar mcbatteriet av att driva en typ ac-kompressor från en saab? Kanske borde trycka dit en :D Synd att man inte hade insprut på nsren.

Testa att köra den på etanol från potatis, även kallad Absolut Vodka.

NiklasL skrev:
2184800 men PB, du kan väl skrämma liv i det mesta, efter det jag såg iaf :hihi

aa va bra :pannkyss
annars hade du liggat illa till :fatta!

Mr EmCom skrev:
2184902 vadå om era små möten på fredagar..då när ni "trimmar crossen"?? :lol
Nej det var inte det han menade, och du säger inte vad du tror att det 'är :fatta!
INgen mer ska ju veta om det för fan :fatta!
Du fattar nog vad Niklas menade David :hihi

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back