Elektrisk magtränare

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Jag är ute efter en sånhär elektrisk magtränare som ser ut som ett njurbälte. Var kan jag hitta en sån? Har för mig att Rusta hade såna innan men hittar inget på deras hemsida.

Jag är ute efter en sånhär elektrisk magtränare som ser ut som ett njurbälte. Var kan jag hitta en sån? Har för mig att Rusta hade såna innan men hittar inget på deras hemsida.

Köp inte sådant skit. De impulser som en sådan maskin ger är för svaga för att musklerna skall kontraheras på djupet. Tänk på det resultat som en sådan maskin påstår ge, sedan så tar du bort 95%. Då får du det riktiga resultet som en sådan maskin ger.

Riktiga crunches ger mycket bättre resultat och du behöver inte någon utrustning alls förutom en golvyta på 1M^2.

Köp inte sådant skit. De impulser som en sådan maskin ger är för svaga för att musklerna skall kontraheras på djupet. Tänk på det resultat som en sådan maskin påstår ge, sedan så tar du bort 95%. Då får du det riktiga resultet som en sådan maskin ger.

Riktiga crunches ger mycket bättre resultat och du behöver inte någon utrustning alls förutom en golvyta på 1M^2.

Tanken är att ha den för att öka blodcirkulationen i ryggen. Som ett komplement till den vanliga träningen.

Ah, okej.
Tänke först att du var ute efter magrutorna till sommaren och samtidigt tappa 10 cm i omkrets kring midjan :)

Har du kollat in http://www.tvshop.se

Haha, nae inte riktigt. Har kollat där men jag har för mig att det fanns billigare någon annanstans. Annars får det bli TV-shop.

www.tvins.com säljer dem. Abtronic heter den. Jag.... jag menar en kompis köpte en sån för några år sedan och provade lite. Han märkte resultat men sade att man får byta batteri ungefär varannan dag.

Funkar säkert dock bra som komplement till övrig träning.

Det är dom däringa prylarna som man kan använda på hela kroppen typ enligt TV-Shop va?

Jag provade igår kväll och satte den på huvudet, milda makter vilka resultat det blev. :tummenupp :einstein

den där sista procenten måste fan vara Magic Bullet, jag tror (faktiskt) på den skiten :D (har köpt/beställt som inflyttningspresent till mig själv och flickvännen)

den där sista procenten måste fan vara Magic Bullet, jag tror (faktiskt) på den skiten :D (har köpt/beställt som inflyttningspresent till mig själv och flickvännen)
Har faktiskt en Kitchen Wizard. Den funkar hur bra som helst och är helt underbar när man ska skiva potatis till en gratäng eller liknande.

Så det finns faktiskt bra saker! :)

Magic Bullet måste vara da shit.:tummenupp Har aldrig någonsin blivit så övertygad av nått som jag blivit av den tv-reklamen. Alla som är i studion verkligen hittar användningsområden som passar dom. Där är ju allt ifrån sporttjejen till den uttråkade hemmafrun med cigg i mungipan.:näsblod

Det är Magic Bullet och Duralube som fått mig att inse att handla via tv´n är det enda rätta.:fakta

Jag har faktiskt en Magic Bullet, dock köpte jag den inte på TV-Shop utan på någon mässa jag var på. Kan bara meddela att det är bästa redskapet i köket, man kan göra allt med den. Extra plus för att alla delar gå att köra i maskin :tummenupp

Jag har faktiskt en Magic Bullet, dock köpte jag den inte på TV-Shop utan på någon mässa jag var på. Kan bara meddela att det är bästa redskapet i köket, man kan göra allt med den. Extra plus för att alla delar gå att köra i maskin :tummenupp

..men vänta, det är inte allt!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...