Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ute efter en sånhär elektrisk magtränare som ser ut som ett njurbälte. Var kan jag hitta en sån? Har för mig att Rusta hade såna innan men hittar inget på deras hemsida.
Köp inte sådant skit. De impulser som en sådan maskin ger är för svaga för att musklerna skall kontraheras på djupet. Tänk på det resultat som en sådan maskin påstår ge, sedan så tar du bort 95%. Då får du det riktiga resultet som en sådan maskin ger.
Riktiga crunches ger mycket bättre resultat och du behöver inte någon utrustning alls förutom en golvyta på 1M^2.
Tanken är att ha den för att öka blodcirkulationen i ryggen. Som ett komplement till den vanliga träningen.
Ah, okej.
Tänke först att du var ute efter magrutorna till sommaren och samtidigt tappa 10 cm i omkrets kring midjan
Har du kollat in http://www.tvshop.se
Kör lätta ryggövningar istället. 99% av "TV-shop"-utbudet är rent skräp.
Det är dom däringa prylarna som man kan använda på hela kroppen typ enligt TV-Shop va?
Jag provade igår kväll och satte den på huvudet, milda makter vilka resultat det blev.:einstein

Jag är mycket nöjd med mina BH-inlägg
Som sagt 99% skräp. Köpte deras piller så man får mer tryck i slangen. Funkar skitbra![]()

Har faktiskt en Kitchen Wizard. Den funkar hur bra som helst och är helt underbar när man ska skiva potatis till en gratäng eller liknande.den där sista procenten måste fan vara Magic Bullet, jag tror (faktiskt) på den skiten(har köpt/beställt som inflyttningspresent till mig själv och flickvännen)
den där sista procenten måste fan vara Magic Bullet, jag tror (faktiskt) på den skiten(har köpt/beställt som inflyttningspresent till mig själv och flickvännen)

Jag har faktiskt en Magic Bullet, dock köpte jag den inte på TV-Shop utan på någon mässa jag var på. Kan bara meddela att det är bästa redskapet i köket, man kan göra allt med den. Extra plus för att alla delar gå att köra i maskin![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |