Elektriker i Skåne sökes!

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Kawa
Tjeena..

Håller på att renoverar upp min bostadsrätt i Malmö nu, och vi har slagit ut en massa väggar och håller på som hårdast.

Sen är där en yta jag skulle vilja utnyttja, men där sitter ett elskåp precis i huvudhöjd när man öppnar dörren till garderoben, jag skulle vilja ha den flyttad till väggen på vänster sida.

Så helt enkelt, en elektriker i Skåne som skulle kunna tänka sig att flytta ett elskåp till mig ca 30 cm. Vet inte hur lång tid det kan ta. Men eftersom det handlar om att lossa skruvar och dra upp den på en vägg kan jag tänka mig det är ganska snabbt gjort.

Anledningen jag söker här är att de flesta firmorna jag har snackat med inte har tid, sen är där en hel del skumma företag i Malmö med ;)

Så finns här någon elektriker, eller någon som vet en bra?
:yoparty

Jaja.. Han åkte ut. Mest bisarra var att vi hittade ett jävla svärd i garderoben! haha.. vill inte veta vad det använts till :P

Jaja.. Han åkte ut. Mest bisarra var att vi hittade ett jävla svärd i garderoben! haha.. vill inte veta vad det använts till :P

Åhå! Jag vill höra en talande beskrivning om hur det löste sig till slut?

Jag åkte dit, hämtade nyckeln. Ställde ut hans skit i trapphuset sen började jag renovera =)

Åfasen, så det är dig fredda ska hyra/hyr garage av?:)

Jag vill se svärdet!:banana

Nä, något garage har jag inte till uthyrning :) Svärdet? Det va en ganska gayig värja. Mer som en stor ostkniv.. Inget i Conanstil =)

Nä, något garage har jag inte till uthyrning :) Svärdet? Det va en ganska gayig värja. Mer som en stor ostkniv.. Inget i Conanstil =)

Vi har senaste året här i trakten haft ett mord och ett mordförsök med ganska gayiga svärd...

"Bara flytta 30cm"... Det är inte säkert att det är så bara, har du inkommande matning från vägg så måste du antagligen skarva massa, sen alla utgående etc. Antagligen inte gjort på en pisskvart men jag vet förvisso inte hur det ser ut men det är lite jobb med att flytta en elcentral, så mycket vet jag av erfarenhet.

Ok, Det passade in i ett annat sammanhang bara. My bad:)
Ok, bild för tusan! Värjor är fina!:banana

"Bara flytta 30cm"... Det är inte säkert att det är så bara, har du inkommande matning från vägg så måste du antagligen skarva massa, sen alla utgående etc. Antagligen inte gjort på en pisskvart men jag vet förvisso inte hur det ser ut men det är lite jobb med att flytta en elcentral, så mycket vet jag av erfarenhet.

Kollade på det igår och alla kablar är frigjorda. De är dragna igenom en vägg som ska rivas så där är gott om utrymme att trycka upp det på andra väggen. Funderade lite i dina banor innan. Men va tvungen att slå ner lite väggar för att göra en korrekt bedömning innan jag fattade beslutet ;) Haha

I sann SH-anda så tycker jag att du ska göra det själv. :tummenupp

Våga vägra elbrand! :)

Elektriker funnen och rekryterad! :shrules

Kanon, berätta nu om hur stor lägenheten är och vad hyran kommer hamna på.

Foto på granntösorna är ett plus :tuttar

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...