Eld ur nya helsystemet

Mark skrev:
Näe, men jag kom faktiskt inte ihåg det. Ska nog skriva upp allt bra som du säger. :huvet

Då var det nummer 3 då :död
Nej då, det finns inga dumma frågor.. Man kan inte kunna allt!
Jag kan inget heller i princip, råkar ju veta detta för att gått igenom det precis!

Se bara till att dra åt framdrevet utav helvete.. :tummenupp

Mark skrev:
Igår satte jag på ett Arrow helsystem i aluminium på hojen. Det satt på när jag köpte det. Bytte dock snabbt ut det till orginal pga bankörningar, sen orkade jag inte byta tillbaka. Förrens igår då. När jag hade värmt upp motorn ordentligt och gasade upp den på dom höga varven så blev det 20-30 cm långa flames ur pipan som lyste upp garageuppfarten.

Fick då höra av min mekpolare att om jag inte gjorde nåt åt detta så finns det risk att jag skjuter hela motorn :brinnerup

Den låter bra. Går bra. Allt är bra utom dom där eldslågorna.

Måste jag justera munstucken, förgasare och gud vet vad?

Kostar de flera miljoner? Kommer den sen att gå märkbart bättre?

Nån i gbg som kan sånt? :rolleyes:

En vilsen själv bland flames
Som mig min moppe skjuter av luftvärns mojänger när man släpper av på gas! *mysigt*... har gått på bana o e överbestyckat... trevligt fordon! nu vet int jag vad som e felet medd din...kolla upp ett iaf! min mår prima *hoppla*

Hultan skrev:
Ja precis, fan det sa jag ju till dig härom dagen med?! Fan mark ignorerar du mig :va

:tungan

han lyssnar ju knappt på någon av oss :pannkyss :pannkyss

Mark prova du och dreva ner själv ska jag göra det med delvis för att orginal drevning inte passar på bana utom på anderstorp sen vill man ju att hjulet ska gå lätt upp på gatan :hihi :hihi

kolla på duells där har dom bra drivpaket bytt ut hela det är verkligen att rekommendera

Gottis skrev:
han lyssnar ju knappt på någon av oss :pannkyss :pannkyss

Mark prova du och dreva ner själv ska jag göra det med delvis för att orginal drevning inte passar på bana utom på anderstorp sen vill man ju att hjulet ska gå lätt upp på gatan :hihi :hihi

kolla på duells där har dom bra drivpaket bytt ut hela det är verkligen att rekommendera
Fan börjar bli sugen på att dreva ner mer, gixxern är så seeeeg om man inte varvar som en blådåre, skulle behöva mer känsla på lägre varv...

Hultan skrev:
Fan börjar bli sugen på att dreva ner mer, gixxern är så seeeeg om man inte varvar som en blådåre, skulle behöva mer känsla på lägre varv...

du har ju 150 cc mer än mig en annan får ju varva så man tror motorn ska :brinnerup

vill du inte varva så köp Twin lr motard men inte samma kärlek :)

Gottis skrev:
du har ju 150 cc mer än mig en annan får ju varva så man tror motorn ska :brinnerup

vill du inte varva så köp Twin lr motard men inte samma kärlek :)
Hehe, klart det skall varva, twin eller motard?! Fan ta inte i så du spricker nu pojkvasker.. :tungan..

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...