Elchema eller Hjälp med inkoppling Kawa 750 motor

sikko

Ny medlem
Gick med
6 May 2006
Hoj
Kawasaki ninja 750
Hej. Eminent forum kul att alla kan vara samlade trots olika märken...

Jag tänkte höra om någon hade Elchema till en kawasaki ninja 750 -98 eller hade nå tipps på hur man får i gång den. Den sitter nu i en gokart och jag har soppapump cdi box kabelhärva 2st relän tändnyckel.

Jag behöver troligtvis koppla in 2st breda kontakter som sitter längst bak på kabelhärvan. Nån som kan upplysa mig om detta. Jag har ingen gnista.

Mvh Mikko

Är det ingen som har något tipps? Skulle vara trevligt och bränna lite gummi :yoparty

Nu har jag tankat hem manualer från diff och ursa men inget fungerar. hittar inte nå andra manualer heller sökte hela kvällen igår. Fins det nå tipps vart man kan hitta fungerande manualer?? Eller nån som har koppligschema löst?? Nu går iaf soppapump och ström till spolarna. men ingen gnista... Cdi boxan har signal men inte all ström den behöver...

mvh

Hej, var fick du tag i manual till din cyckel? har en zx7r -97 och behöver ha tag i en manual och sprängskiss men länken som "sticky" la upp funkar inte. har du någon länk eller något som man kan få tag i den?

MVH Fredrik

Finns en Tysk som kanske kan passa här:
http://www.manualclub.com/Motorcycle_Manuals/Download/Kawasaki/Kawasaki_ZX-7R_Ninja_Service_Manual_(German)/

(sitter inte vid min dator just nu så jag kan inte tanka den och kolla)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg