Elbil till ungarna

Mheel

Medlem
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
Ktm 520 EXC -02 Såld
Har en gammal peg perego elbil som jag bytt motorer på. Men nu är dom kassa igen.
Gav bara ett par hundra lappar för den.
Nu funderar jag på att köpa en ny då dom använder den väldigt mycket.
Funderade först på att köpa en john deere gator, men nu är jag lite mer sugen på en polaris rzr 24v istället.
Vad tycker ni? Ungarna är 4,5resp 1,5år. Det är den äldste som kör men den lille älskar att åka med. Bälte är ett krav och det saknas på gator men går säkert att lösa.
Bor ute på landet så det är bra om den är lite offroad.
//Magnus
 
Såg en Tesla P85+ Super S idag i Malmö. Jag fick googla, kände inte igen vare sig logga, namn eller bil... har aldrig sett en Tesla innan, har ni?
 
Inte i verkligheten, men den gamla Teslan har jag däremot sett ett antal gånger på video och bild.

Men offtopic, hörrni..
 
Kollade ett klipp på tuben och sedan priserna på Ebay, satan vad dyr polaris rzr 24v var :brinnerup

Men den såg ju ut att ta sig fram jäkligt bra, nästan lite för bra om du frågar mig...

Edit/ Den här gauchon verkar också grym, FM-radio med mp3-ingång och bra fart på den också. Samt billigare än Polarisen verkar det som... http://www.ebay.com/itm/AUTO-JEEP-E...o_Giocattoli_e_Modellismo&hash=item27db69f7ac
 
Last edited:
Kollade ett klipp på tuben och sedan priserna på Ebay, satan vad dyr polaris rzr 24v var :brinnerup

Men den såg ju ut att ta sig fram jäkligt bra, nästan lite för bra om du frågar mig...

Edit/ Den här gauchon verkar också grym, FM-radio med mp3-ingång och bra fart på den också. Samt billigare än Polarisen verkar det som... http://www.ebay.com/itm/AUTO-JEEP-E...o_Giocattoli_e_Modellismo&hash=item27db69f7ac

Blev en john deere gator från ebay. Fick den till riktigt bra pris.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top