elaka ni!!

Evil_Henke

Nyrakad pung!!
Gick med
7 Sep 2003
Hoj
TTR 125 -05 CBR 600 -02 Er6-n 07
vet ni vad ni fått mej att vilja ha nu!!?? hehe.. en streetfighter!! jag har ju precis köpt en ny hoj juh... :huvet men men.. det är ju ingen som sagt att man kan ha 2 hojjar!! för det verkar ju många av er ha här iaf.. vad är det bäst att bygga av för nåt om man vill hamna på en ganska låg prisklass både på själva bygget och i försäkring!? gärna några sjyssta bilder med om ni har!!

Mvh HEnke

Evil_Henke skrev:
vet ni vad ni fått mej att vilja ha nu!!?? hehe.. en streetfighter!! jag har ju precis köpt en ny hoj juh... :huvet men men.. det är ju ingen som sagt att man kan ha 2 hojjar!! för det verkar ju många av er ha här iaf.. vad är det bäst att bygga av för nåt om man vill hamna på en ganska låg prisklass både på själva bygget och i försäkring!? gärna några sjyssta bilder med om ni har!!

Mvh HEnke

Köp dig en tidig 90-talar-CBR 900rr, streeta till den och ha kul, billigt och bra :D :banana
Finns kåpskadade sådanna i tyskland för 25K.

Kay skrev:
Köp dig en tidig 90-talar-CBR 900rr, streeta till den och ha kul, billigt och bra :D :banana
Finns kåpskadade sådanna i tyskland för 25K.

värt att fundera på!! får nog bli ett projekt till nästa vinter!! om jag kan hålla mej tills dess!! :hihi får nog nöja mej med motarden ett tag!!

Jo, jag har två hojar! Och det känns bra, ena är lekhoj andra är Racehoj... ... så jag behöver en till för att köra på allmän väg med :huvet

funtar på att köpa en 3e R1a .. fast sent i vår då. Är jag såld på R1 eller vad.

Iaf! On Topic.. streetfighter är fett kul pga körstilen å sådär. Men se upp får Bosse konstapel. Dem gillar inte hojar utan blinkers å utan kåpor å som ser ut som stryk :D tror jag...

yes, ja har en enduro o en pansar sportis. hade tänkt o köpa en tidig retta till sommaren, har ja råd så behåller ja den gamla osså! =)

Swedie skrev:
Jo, jag har två hojar! Och det känns bra, ena är lekhoj andra är Racehoj... ... så jag behöver en till för att köra på allmän väg med :huvet

funtar på att köpa en 3e R1a .. fast sent i vår då. Är jag såld på R1 eller vad.

Iaf! On Topic.. streetfighter är fett kul pga körstilen å sådär. Men se upp får Bosse konstapel. Dem gillar inte hojar utan blinkers å utan kåpor å som ser ut som stryk :D tror jag...

inget fel med att vara besatt av R1:or!! :yoparty skulle jag också kunna tänka mej att bli.. skulle vilja få tag i en som är lite vurpad så att prislappen godkänns av min ekonomiska rådgivare..(mitt bankkonto). jo, kan tänka mej att man lätt blir opoppis hos herr konstapel men det är man ju iaf.. :tungan synd bara att det år så svårt att lyckas köpa ut en vurpad hoj från ett försäkringsbolag bara!! ska kanske annonsera efter en vurpad hoj istället!?

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park