Evil_Henke
Nyrakad pung!!
vet ni vad ni fått mej att vilja ha nu!!?? hehe.. en streetfighter!! jag har ju precis köpt en ny hoj juh...
men men.. det är ju ingen som sagt att man kan ha 2 hojjar!! för det verkar ju många av er ha här iaf.. vad är det bäst att bygga av för nåt om man vill hamna på en ganska låg prisklass både på själva bygget och i försäkring!? gärna några sjyssta bilder med om ni har!!
Mvh HEnke
men men.. det är ju ingen som sagt att man kan ha 2 hojjar!! för det verkar ju många av er ha här iaf.. vad är det bäst att bygga av för nåt om man vill hamna på en ganska låg prisklass både på själva bygget och i försäkring!? gärna några sjyssta bilder med om ni har!!Mvh HEnke

får nog nöja mej med motarden ett tag!!
skulle jag också kunna tänka mej att bli.. skulle vilja få tag i en som är lite vurpad så att prislappen godkänns av min ekonomiska rådgivare..(mitt bankkonto). jo, kan tänka mej att man lätt blir opoppis hos herr konstapel men det är man ju iaf..
synd bara att det år så svårt att lyckas köpa ut en vurpad hoj från ett försäkringsbolag bara!! ska kanske annonsera efter en vurpad hoj istället!?