El0l - SUPERMOTO 620

Ett moppefucko på en motard:va Har du ens körkort? Skippa cykelbanorna och villa områdena när du ska slanga o hoppa etc..

varför du inte har nått bromljus/reggaplåt ska ja inte ens fråga:yoparty:va

Väx upp, välj ett industriområde. Skaffa körkort. Används skyddsutrustning oh ge fan i cykelbanorna. Du har talang men använd den för fan på rätt sätt.

Ni växer nog också upp. Tror inte du hade resonerat likadant om din tjej, du själv, eller din morsa hade blivit påkörd i 120 blås på en cykelväg...."det är väl hans problem"..... Ni lär också er en dag boys =) Tjänar ingenting till att vara moralkärring här i vilket fall som helst...jag har varit lika vild själv.

Ser bra ut, fortsätt så.
Men ta lite bättre områden i fortsättningen...

Och vem har sagt att jag inte har körkort? Jag går MC-Teknik och pluggar säkerhet och trafikkunsnkap två dagar i veckan så jag kan men det sitter fortfarande i att sitta och köra på små vägar sen mopedtiden

Har du skaffat sporthoj nu istället? Såg att 620:n var till salu.
Talang har du :tummenupp

Tur att du inte läser till bilmekaniker då och kör med bilen på småvägarna eftersom det sitter i sen moppetiden.

:va Min motard känns bokstavligt talat som en moped i storlek, förutom kraften då.
Jag kör bil ja men håller mig till dom vägar jag får köra på. Sätter jag mig på en plastraket håller jag mig också till vägar jag får köra på!
Var lite realistisk.

Niklas: Sporthoj är på gång. Kommer snarast!

Last edited:
äh, käften El0l
Du körde som en duktig idiot.

Nästa gång så kör du ju inte där. Right?

Puss påre.

DU är Grymt duktig El0l..
Hoppas det går bra för dig med sporthoj.

Över och ut
//ZiGGe

Elol, du har min idol först när du körde på din drac och slider , men nu börjar du bli så kaxig på MNF och stuntsen i denna film var inget att hurra över.
( Visst, grymt till skillnad som mig bara klara några ringar på bögpulka )
Men vrf åker du i bostadsområden och småvägar? :S

El0l:D vi ska brumma snart när det är soligt ute:D då ska jag brumma med min r6a på alla småvägarna jag hittar bara för att reta gamla förmultnade åldringar som inte vet vad hobby är för ting i dagensläge! sovgott!:P

El0l:D vi ska brumma snart när det är soligt ute:D då ska jag brumma med min r6a på alla småvägarna jag hittar bara för att reta gamla förmultnade åldringar som inte vet vad hobby är för ting i dagensläge! sovgott!:P

idiot.gif

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...