El-Schema för Yamaha XJ600S -93

Zotrix

Medlem
Gick med
3 Sep 2012
Hoj
Honda 929rr Fireblade
Hejsan!

Jag var och köpte mig en Yamaha XJ600S för att ha som första/övningskör hoj! Jag hade tänkt bygga om den till lite "Street-fighter" look. Så är det någon som vet vart jag kan få tag på el-schma till den här hojen? Är väldigt tacksam för snabbt svar! Det bästa vore om det finns något på nätet att ladda hem.

Mitt svar blir tyvärr att ge fan i det. Det går utmärkt att ta en N dvs utan kåpan och sätta på annat styre+lykta. Men på S-modellen sitter kåpstaget svetsat i ramen och hela instrumentering och elhärva sitter illa till för konvertering.

Satsa din energi på att ta kortet istället....

Mitt svar blir tyvärr att ge fan i det. Det går utmärkt att ta en N dvs utan kåpan och sätta på annat styre+lykta. Men på S-modellen sitter kåpstaget svetsat i ramen och hela instrumentering och elhärva sitter illa till för konvertering.

Satsa din energi på att ta kortet istället....

Jag har redan plockat bort kåpan, och satt dit en digital hastighetsmätare, det enda jag har kvar är en framlykta och den är påväg. Får den imorgon, den kommer täcka all kablage, så jag tror det blir riktigt snyggt! Dessutom får jag inte börja övningsköra än, skickade in upg. idag! Så har lite tid på mig ;) Men jag ska lägga upp bild senare när projektet är klart.

Nyheter
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort